Τρία χρόνια μετά το λανσάρισμα του i20, η Hyundai ανανεώνει τον εκπρόσωπό της στη μικρή κατηγορία, χαρίζοντάς του πιο σύγχρονη και ελκυστική αισθητική αλλά και ένα νέο ντίζελ κινητήρα 1,1 λτ. Από πλευράς σχεδίασης το ανανεωμένο i20 ξεχωρίζει από το πλήρως αλλαγμένο εμπρόσθιο τμήμα, το οποίο ακολουθεί την «Ρευστή γλυπτική» των νεότερων Hyundai. Πίσω συναντώνται νέος προφυλακτήρας και ραφιναρισμένα φωτιστικά σώματα, ενώ σε αυτά που δεν φαίνονται είναι ο βελτιωμένος αεροδυναμικός συντελεστής (cd: 0,32).
Μικρής έκτασης αναβάθμιση δέχτηκε το εσωτερικό του Hyundai i20, όπου υπάρχουν νέα χειριστήρια (π.χ. στο τιμόνι, του air condition και του ράδιο CD) και πιο μοντέρνος πίνακας οργάνων. Ποιοτικά παρέμεινε στα ίδια καλά επίπεδα, όπως και σε χώρους, οι οποίοι είναι άνετοι τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (295 λτ.).
Σε επίπεδο κινητήρων, νέα προσθήκη αποτελεί το καινούργιο ντίζελ 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 1,1 λτ. απόδοσης 75 ίππων και 180 Nm ροπής, με κατανάλωση μόλις 3,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 μόνο 84 γρ./χλμ. (με σύστημα start/stop ISG και 99 γρ./χλμ. χωρίς ISG). Παράλληλα εφοδιάζεται με τους βενζίνης των 1,2 και 1,4 λτ. με 85 και 100 ίππους (ο 1,4 με 6άρι κιβώτιο) και με τον 1,4 CRDi ισχύος 90 ίππων και 220 Nm ροπής.