Το ιαπωνικό σπορ μοντέλο, το οποίο κατασκευάστηκε σε συνεργασία με τη Yamaha, είναι ένα αυτοκίνητο υψηλής συλλεκτικής αξίας.
Κάτι το οποίο αναμένεται να αποδειχθεί ξανά στη δημοπρασία του οίκου Sotheby’s τον Μάιο, μιας και άλλα μοντέλα είχαν αγγίξει ακόμα και το 1 εκατομμύριο ευρώ.
Δείτε ακόμα: Το θρυλικό Toyota 2000GT σε ποντίκι!
Η ιστορία μας οδηγεί στη δεκαετία του 60, όπου η Yamaha σκόπευε να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω. Η Toyota μπήκε ενεργά στο παιχνίδι μιας και της φάνηκε εξαιρετικά ενδιαφέρον. Το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας φάνηκε το 1965, όπου παρουσιάστηκε το πρωτότυπο μοντέλο κι ένα χρόνο αργότερα, στην έκθεση του Σαν Φρανσίσκο παρουσιάστηκε το Toyota 2000GT. Κάτω από το μακρύ, α λα Jaguar καπό, υπήρχε ο ατμοσφαιρικός 2λίτρος κινητήρας με ισχύ 150 ίππων και 175 Nm ροπής. Για την τροφοδοσία με καύσιμο φρόντιζαν τα τρία καρμπυρατέρ της Solex, με την κίνηση να περνάει στον πίσω άξονα μέσω μηχανικού κιβωτίου πέντε σχέσεων.
Διαβάστε επίσης: «Θεϊκό» Toyota 2000GT θα… κλείσει σπίτια σε δημοπρασία
Μάλιστα την εποχή της κυριαρχίας του, το Toyota 2000GT ήταν ακριβότερο ακόμα κι από Porsche, σχεδόν κατά 7.000 δολάρια ή 6.300 ευρώ! Κάτι που οφείλεται στην σπανιότητα του μοντέλου, μιας και κατασκευάστηκε μόλις σε 351 κομμάτια. Ένα από αυτά είναι και το εικονιζόμενο, το οποίο είχε μόνο έναν ιδιοκτήτη τα τελευταία 30 χρόνια και πρόσφατα έγινε μια ολική ανακατασκευή, από την οποία κι έπειτα έχει καλύψει μόλις 25 χλμ. Για να δούμε τι τιμή θα πιάσει από τους φανατικούς συλλέκτες!