Το νέο Baleno αποκαλύπτει πλήρως η Suzuki, το οποίο κατατάσσεται στη μικρή κατηγορία, (πιο μεγάλο από το Swift), ενώ θα ξεκινήσει να πωλείται στην Ευρώπη την άνοιξη του 2016. Το γεμάτο καμπύλες αμάξωμά του με μήκος 3.995 χλστ., πλάτος 1.745 χλστ., ύψος 1.460 χλστ. και μεταξόνιο 2.520 χλστ. βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, που εξασφαλίζει υψηλότερη ακαμψία κατά 10% και μείωση του βάρους κατά 15% σε σχέση με αυτή που χρησιμοποιείται επί του παρόντος στην ίδια κλάση οχημάτων.
Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό, το οποίο όπως και το αμάξωμα είναι άτολμο σχεδιαστικά, ωστόσο εστιάζει στην εργονομία και στους χώρους. Στην κεντρική κονσόλα με τα λίγα χειριστήρια κυριαρχεί η οθόνη αφής των 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, περιλαμβάνοντας κάμερα οπισθοπορείας, εισόδους USB και SD, λειτουργίες Apple CarPlay, MirrorLink κ.λπ. Η ιαπωνική μάρκα αναφέρει ότι διαθέτει γενναιόδωρους χώρους για τις μετακινήσεις έως πέντε επιβατών και χώρο αποσκευών της τάξεως των 355 λίτρων.
Η ανάρτηση του νέου Baleno αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω και τα ελαστικά διαστάσεων 175/65R15 ή 185/55R16 είναι χαμηλής αντίστασης κύλισης. Μέσω της νέας ελαφρύτερης και πιο άκαμπτης πλατφόρμας, το νέο Baleno υπόσχεται βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς, της άνεσης και μεγαλύτερη αποδοτικότητα των κινητήρων.
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων περιλαμβάνει μόνο βενζινοκινητήρες, τον 1.2 DUALJET και τον 1.0 BOOSTERJET. Ο πρώτος έχει απόδοση 90 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 120 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ. και συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο CVT. O 1.2 DUALJET προσφέρεται με το ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS που ενσωματώνει γεννήτρια εκκίνησης (Integrated Starter Generator) για να βοηθήσει τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση και παράγει ηλεκτρική ενέργεια μέσω της αναγεννητικής πέδησης. Έτσι μειώνει τις εκπομπές CO2 στα 93 γρ./χλμ. (από 101 γρ./χλμ.).
Μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει ο νέος 3κύλινδρος, άμεσου ψεκασμού, turbo βενζίνης 1.0 BOOSTERJET. Η απόδοσή του φτάνει τους 112 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και τα 170 Nm ροπής μεταξύ 2.000 και 3.500 σ.α.λ., με εκπομπές CO2 στα 103 γρ./χλμ. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο 6 σχέσεων. Η Suzuki δεν ανακοίνωσε προς το παρόν καταναλώσεις και επιδόσεις για κανένα κινητήρα.
Παρακολουθείστε παρακάτω τα βίντεο: