Περισσότερες λεπτομέρειες ανακοίνωσε η Alfa Romeo για το κορυφαίο μεσαίο μοντέλο της, τη νέα Giulia QV, όπως τιμές, επιδόσεις και νέες φωτογραφίες. Η διάθεσή της ξεκινήσει προς τα τέλη του 2015 με τιμή Ιταλίας κοντά στις 79.000 ευρώ, ωστόσο οι πρώτοι πελάτες θα μπορούν να παραγγείλουν την πιο σπορ έκδοση μέσω του website της μάρκας μετά την λήξη της Έκθεσης της Φρανκφούρτης, έναντι της τιμής των 95.000 ευρώ (στην Ιταλία). Η ειδική αυτή έκδοση περιλαμβάνει επιπλέον κεραμικά δισκόφρενα και εξαιρετικά ελαφριά σπορ καθίσματα από ανθρακόνημα.
Η Giulia QV τροφοδοτείται με τεχνολογίας Ferrari κινητήρα 2.9 λτ. turbo 6κύλινδρο ισχύος 510 ίππων και 600 Nm ροπής, ο οποίος επιταχύνει το μεσαίο σεντάν των 1.524 κιλών στα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 307 χλμ./ώρα. Κατανάλωση δεν αναφέρεται, όμως οι εκπομπές CO2 ανέρχονται σε 198 γρ./χλμ. Μάλιστα, η ιταλική μάρκα δήλωσε ότι η Giulia ολοκλήρωσε ένα γύρο στο Nurburgring σε χρόνο 7:39, ο οποίος είναι ρεκόρ για την κατηγορία και ταχύτερος κατά 13 δλ. από τη BMW M4 (7:52).
Η Alfa Romeo αναφέρει ότι η Giulia QV ακινητοποιείται πλήρως από τα 100 χλμ./ώρα σε απόσταση μικρότερη των 32 μέτρων και είναι τέλεια ζυγισμένη, με αναλογία βάρους ανά άξονα στο ιδανικό 50/50. Αυτό επιτεύχθηκε και μέσω της τοποθέτησης των μηχανικών μερών μεταξύ των δύο αξόνων και αυτός είναι ο λόγος που η Giulia έχει πολύ κοντούς προβόλους, μακρύ μεταξόνιο και εξίσου μακρύ εμπρός καπό. Οι αναρτήσεις με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αποτελούνται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ενώ το πίσω μπλοκέ διαφορικό με Torque Vectoring ελέγχει ξεχωριστά την πρόσφυση του κάθε τροχού.
Για τη μείωση του βάρους έχει γίνει χρήση αλουμινίου για την κατασκευή του κινητήρα, φρένων, αναρτήσεων, θυρών και φτερών, ενώ από ανθρακόνημα είναι κατασκευασμένο το καπό, η οροφή και ο άξονας μετάδοσης.
Για το εσωτερικό, η Alfa Romeo δημοσίευσε μία μόνο φωτογραφία από την κεντρική κονσόλα και αναφέρει ότι προσφέρει υψηλή ποιότητα, ασφάλεια, ανέσεις και εξοπλισμό και είναι εστιασμένη στον οδηγό. Όλα τα βασικά χειριστήρια, συμπεριλαμβανομένου και του μπουτόν εκκίνησης είναι ενσωματωμένα στο τιμόνι, όπως και στα μονοθέσια της Formula 1. Για την συνδεσιμότητα και πολλές λειτουργίες του οχήματος υπάρχει η το σύστημα πολυμέσων Connect 3D Nav με την οθόνη αφής των 8,8 ιντσών.