Το πιο νέο και μικρό SUV της Jeep, το Avenger λανσαρίστηκε αρχικά μόνο αμιγώς ηλεκτρικό, ενώ τώρα έχει ξεκινήσει η διάθεσή του και με κινητήρα βενζίνης, χωρίς κάποιο υβριδικό σύστημα. Η θερμική έκδοση του Avenger προσφέρεται για παραγγελίες αποκλειστικά στο επίπεδο εξοπλισμού Altitude που περιλαμβάνει όλα στα συστήματα ασφαλείας, ανέσεων και διάφορα ακόμα στοιχεία πολυτελείας.
Το νέο Avenger 1.2T Altitude πωλείται από 28.490 ευρώ με την τρέχουσα προσφορά και διαθέτει στάνταρ τα εξής: 6 αερόσακους • Αυτόματο φρενάρισμα • Σύστημα διατήρησης λωρίδας • Αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας • Adaptive cruise control • Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών • Infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών • Κάμερα οπισθοπορείας • Σύστημα πλοήγησης • Αυτόματο κλιματισμό • Προβολείς LED Reflector • Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος • Σύστημα Selec Terrain • Ασύρματη φόρτιση κινητού • Premium ηχοσύστημα JBL.
To βάρους 1.180 κιλών Jeep Avenger 1.2T χρησιμοποιεί τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1.199 κ.εκ. με ισχύ 100 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 205 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Σε συνεργασία με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 184 χλμ./ώρα, μέση εργοστασιακή κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 124 γρ./χλμ. (79 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν τέσσερα δισκόφρενα. Επίσης, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 500 κιλά και η ικανότητα ρυμούλκησης αγγίζει τα 1.200 κιλά.
Το νέο Avenger 1.2Τ έχει μήκος 4.084 χλστ., πλάτος 1.776 χλστ., ύψος 1.534 χλστ. και μεταξόνιο 2.557 χλστ. Με ελκυστική σχεδίαση που ξεκινάει από τη χαρακτηριστική μάσκα με τις παραδοσιακές 7 κατακόρυφες γρίλιες δηλώνει απερίφραστα την καταγωγή του. Η καμπίνα του είναι απλή σχεδιαστικά, αλλά σύγχρονη και λειτουργική, με καλούς χώρους για τους επιβάτες και αρκετό πορτ μπαγκάζ 380 λίτρων (355 λτ. το ηλεκτρικό Avenger).
Όπως κάθε Jeep, έτσι και το Avenger με τον κινητήρα βενζίνης έχει φτιαχτεί με την τεχνογνωσία της μάρκας προκειμένου να πηγαίνει και εκτός δρόμου. Η απόσταση από το έδαφος είναι 20 εκατοστά, ενώ η προσεκτική σχεδίαση και τα σωστά τοποθετημένα μηχανικά μέρη εξασφαλίζουν γωνία προσέγγισης 20 μοιρών, ράμπας 20 μοιρών και διαφυγής 35 μοιρών. Πολύτιμος σύμμαχος του οδηγού είναι το σύστημα Selec-Terrain με τις ρυθμίσεις Eco, Normal, Sport, Sand, Mud και Snow, το οποίο βελτιστοποιεί την πρόσφυση σε κάθε έδαφος. Παράλληλα, το Hill Descent Control αναλαμβάνει δράση στις πολύ απότομες κατηφόρες, οριοθετώντας την ταχύτητα του αυτοκινήτου τελείως αυτόματα.