Η πτώση της Chrysler δεν έχει προηγούμενο στα χρονικά της αυτοκίνησης, συγκριτικά με το πρότερο status που απολάμβανε μια εταιρία παλιότερα. Από μέλος του «Big 3» στο Ντιτρόιτ (Chrysler – Ford – General Motors) και πληρέστατη γκάμα μοντέλων, στο σημείο όπου ουσιαστικά τη συντηρεί η επιτυχία των Dodge και Jeep. Εξαφανισμένη από την Ευρώπη, φυτοζωούσα στην Αμερική, με δυο μοντέλα όλα κι όλα -κι αυτά εκτός εμπορικής πραγματικότητας (το σεντάν 300 και το MPV Pacifica)-σε μια εποχή όπου ηλεκτρικά και SUVs είναι προαπαιτούμενο για την επιτυχία. Εδώ ήρθε να μπει το Airflow Concept, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε.
Όταν παρουσιάστηκε το 2022, φαινόταν έτοιμο να μπει στην παραγωγή. Απαραίτητο, βασικά, κρίνοντας από την εικόνα της εταιρίας. Τελικά όχι μόνο δεν βγήκε έγκαιρα στην αγορά, αλλά για ένα διάστημα ακουγόταν πως δεν πρόκειται να το κάνει καθόλου! Τελικά οι Αμερικανοί ήρθαν στα συγκαλά τους, αλλά δεν πρόκειται να δούμε αποτελέσματα μέχρι το 2025. Εκεί τοποθετείται χρονικά το ντεμπούτο του ηλεκτρικού crossover, κατά δήλωση του αφεντικού της Chrysler. Η CEO της εταιρίας, Christine Feuell, ανέφερε σε συνέντευξη πως το επερχόμενο μοντέλο θα αντλεί πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το Airflow, βασιζόμενο στην επίσης επικείμενη πλατφόρμα STLA Large. Κάτι που θα του δίνει τη δυνατότητα για μέγιστη αυτονομία 644 χλμ. και ισχύ φόρτισης 800 Volt, με κορυφαία έκδοση άνω των 400 ίππων.
Παράλληλα η Feuell έδωσε το έναυσμα για την αντικατάσταση του κουρασμένου 300, που παλεύει στην αγορά από το 2011 – και μάλιστα σε ένα διαρκώς φθίνον segment. Η Chrysler πιστεύει στα σεντάν και λίγο μετά την έκδοση παραγωγής του Airflow (το όνομα ακόμα εξετάζεται), θα παρουσιάσει ένα ολοκαίνουργιο τετράθυρο μοντέλο. Σε αυτά τα δυο νέα μοντέλα θα συνεχίσει να κάνει παρέα το Pacifica, τουλάχιστον μέχρι το τέλος της δεκαετίας.