Η Hyundai έριξε πολλή δουλειά στο να φέρει βενζινοκίνητη αίσθηση και ήχους στο Ioniq 5 N. Προσομοίωση στροφών ανάλογα του πατήματος στο γκάζι και αλλαγών σχέσεων, εικονικά ανεβο-κατεβάσματα και «κοψίματα», τα πάντα για να μακιγιαριστεί η ηλεκτρική φύση του συστήματος κίνησης και να έρθει πιο κοντά στα θερμικά. Μια δουλειά που, όπως φαίνεται, ήταν τόσο καλή, ώστε εμπνέει το σεβασμό της BMW M.
Ο επικεφαλής του τμήματος που ετοιμάζει τις κορυφαίες «Μπέμπες» μίλησε στο βρετανικό Top Gear, έχοντας μόνο τα καλύτερα να πει για τη Hyundai και το Ioniq 5 N: «Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτονται, ταιριάζει με τον δικό μας τρόπο σκέψης. Χρειάζεσαι αίσθηση από το αυτοκίνητο, να ξέρεις με πόσα πηγαίνεις δίχως να κοιτάς το ταχύμετρο. Όταν είσαι σε πίστα δεν προλαβαίνεις να κοιτάς το καντράν. Αν τρέχεις σε αγώνα, μέχρι να κοιτάξεις στροφόμετρο ή ταχύμετρο σε έχουν περάσει δυο αμάξια. Οπότε πρέπει κάπως να ξέρεις τί ταχύτητα έχεις “μέσα”, πρέπει κάπως να νιώθεις πόσο στροφάρει ο κινητήρας», είπε περιγραφικά ο Frank Van Meel, για να πλέξει στη συνέχεια το εγκώμιο του κορυφαίου Hyundai N.
«Σε ένα ηλεκτρικό δεν έχεις ήχο, δεν έχεις συναίσθημα, δεν ξέρεις αν πηγαίνεις με 150 ή 180 χλμ./ώρα. Χρειάζεσαι μια λύση για αυτό. Κάτι που να συνδέει τον εγκέφαλο του οδηγού με την ταχύτητα του αυτοκινήτου, δίχως να κοιτάς τον πίνακα οργάνων. Η προσομοίωση ήχων και αλλαγής σχέσεων της Hyundai, που κι εμείς δουλεύουμε πάνω σε κάτι αντίστοιχο, είναι η καλύτερη επιλογή», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Van Meel. Κάτι που σημαίνει ότι η επερχόμενη ηλεκτρική έκδοση της νέας M5, θα διαθέτει σύστημα παραγωγής βενζινοκίνητων ντεσιμπέλ και αλλαγής σχέσεων. Κι αυτό θα είναι μόνο η αρχή, καθώς EV έκδοση -άνω των 1.300 ίππων μάλιστα- περιμένουμε και για την επόμενη M3.