Η M Coupe αποτελεί ένα από τα πιο ιδιαίτερα, σπάνια και παράξενα αυτοκίνητα της BMW. Τόσο από πλευράς εμφάνισης και χαρακτήρα, η κλειστή εκδοχή της Z3 παραμένει ξεχωριστή μέχρι σήμερα, 23 χρόνια μετά την πρώτη της εμφάνιση.
Λανσαρίστηκε το 1998 κι έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2002, πουλώντας συνολικά λιγότερο από 3.000 κομμάτια με τον κινητήρα S50 κάτω από το καπό (περίπου 6.300 στο σύνολο, με τους S50/S52/S54). Η γυαλιστερή που βλέπουμε ανήκει στις πρώτες «φουρνιές», αλλά που δεν της φαίνεται πουθενά. Πρώτη φορά κυκλοφόρησε το 1999 και μέχρι το 2016, δεν είχε κάνει ούτε 1 χιλιόμετρο. Ο πρώτος ιδιοκτήτης την πήρε και, κυριολεκτικά, την έβαλε στο σαλόνι του! Ο δεύτερος έκανε βόλτες, αλλά και πάλι μέχρι σήμερα δεν ξεπερνά τις 3.478 χλμ. Ας ελπίσουμε ο τρίτος να «ρεφάρει», αν βρεθεί. Κι αυτό γιατί η τιμή πώλησης τοποθετείται στις 150.000 ευρώ!
Με αυτά τα λεφτά παίρνεις τον -γνωστός μας από τη M3 E36– εξακύλινδρο εν σειρά των 3.2 λίτρων, με απόδοση 321 ίππους στις 7.400 σ.α.λ. και 350 Nm στις 3.250 σ.α.λ. Η κίνηση δεν θα μπορούσε να μεταφέρεται κάπου αλλού, παρά στους πίσω τροχούς. Ένα 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο φροντίζει για τη μετάδοση της ισχύος, συνδυαζόμενο με μπλοκέ διαφορικό. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,3 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, όμως οι ενισχύσεις στο σασί, η παρουσία μεταλλικής οροφής και το διαφορετικό setup της ανάρτησης την καθιστούν πολύ ταχύτερη της M Roadster στις στροφές. Τα 150 χιλιάρικα, πάντως, είναι πάρα πολλά, όσο σπάνια και διαφορετική να είναι η συγκεκριμένη «Μπέμπα».