Η VW παρουσίασε με κάθε επισημότητα το νέο Transporter T7, που τοποθετείται ανάμεσα στα Multivan και ID. Buzz στην οικογένεια των «Bulli», μοιραζόμενο στενούς δεσμούς με το όμορο Ford Transit και φτάνοντας στις παρυφές των 300 ίππων.
Η εμφάνιση των δυο van αναμενόμενα μοιάζει, αλλά το T7 έχει τη δική του ταυτότητα στα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, τα σχέδια των ζαντών αλουμινίου (από 16 ως 19 ίντσες) και τη γραμμή των παραθύρων, η οποία εδώ είναι εντελώς οριζόντια. Μάσκα, σχήμα φαναριών και γραφικά LED φέρνουν το νέο Transporter πιο κοντά στο ID. Buzz, απομακρύνοντάς το παράλληλα από το Transit Custom. Ford και VW εξάλλου έχουν ήδη αποδείξει πως ξέρουν να δίνουν τις δικές τους νότες, σε αυτοκίνητα που μοιράζονται πλατφόρμες (βλέπε Ford Ranger και VW Amarok). Η καμπίνα με τις δυο οθόνες (12 ίντσες ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, 13 ίντσες το σύστημα πολυμέσων) πάντως, είναι ίδια με του Ford.
Το μήκος κυμαίνεται μεταξύ 5.050 και 5.450 χλστ., αναλόγως έκδοσης και τύπου αμαξώματος, ενώ τα μεταξόνια τοποθετούνται στα 3.100 και 3.500 χλστ., με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο να φτάνει τους 1,33 τόνους, τον μέγιστο χώρο φόρτωσης τα 9 τετραγωνικά μέτρα. και την ελκτική δυνατότητα τους 2,8 τόνους – όπως ακριβώς συμβαίνει με το Transit Custom. Το ίδιο ισχύει και για τα διαθέσιμα συστήματα μετάδοσης κίνησης, τα οποία περιλαμβάνουν επιλογές diesel, plug-in υβριδικών και πλήρως ηλεκτρικών. Οι αποδόσεις κυμαίνονται από 110 μέχρι 286 άλογα, με το EV να είναι το κορυφαίο και ισχυρότερο όλων.
Ο 2.0 TDI ανοίγει την γκάμα τόσο στο Transporter όσο και το Caravelle, με ισχύ 110 ίππων. Στη συνέχεια αναλαμβάνουν οι παραλλαγές των 150 και 170 ίππων, οι οποίες συνδυάζονται (προαιρετικά ή στάνταρ, ανάλογα την έκδοση) με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης 4Motion (στάνταρ στo crossover-οειδές PanAmericana), για να ακολουθήσει το PHEV eHybrid των 233 ίππων και τέλος, τα αμιγώς ηλεκτρικά e-Transporter και e-Caravelle σε τρεις εκδοχές: με 136, 218 και 286 ίππους, όλες σε συνδυασμό με μπαταρία 64 kWh.
Η VW έχει ήδη ανοίξει τις προ-παραγγελίες του νέου Transporter T7 στην Ευρώπη, με τιμές που ξεκινούν από 43.786 ευρώ στη Γερμανία. Το λανσάρισμα του T7 στην αγορά έχει προγραμματιστεί για το πρώτο τρίμηνο του 2025, ενώ η παραγωγή θα γίνεται στο εργοστάσιο της Ford Otosan στο Κοτσαέλι της Τουρκίας, παράλληλα με τα Ford Transit/Tourneo Custom.