Η Mercedes CLA ετοιμάζεται να περάσει στην τρίτη γενιά της, υιοθετώντας τις μεγαλύτερες αλλαγές στη γκάμα της μέχρι σήμερα. H κυριότερη αφορά την προσθήκη αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης, περνώντας το γερμανικό σεντάν (κι ας το λέει «κουπέ» η Mercedes) για πρώτη φορά στη φάση του πλήρους εξηλεκτρισμού.
H νέα CLA έκανε την εμφάνισή της στο 39ο Festival d’Hyères, στη Γαλλία, σε καμουφλαρισμένη μορφή, καθώς το ντεμπούτο της προγραμματίζεται για τον επόμενο χρόνο. Ακόμα και με τα αυτοκόλλητα, ωστόσο, φαίνονται οι κατευθύνσεις που ακολούθησαν οι σχεδιαστές της Mercedes. Μακρύ καπό, μεγάλη μάσκα, αιχμηρά φωτιστικά σώματα, αρκετά μακρύ μεταξόνιο, κεκλιμένη γραμμή οροφής και μακρόστενα φανάρια πίσω, σε ένα αρκετά γνώριμο παρουσιαστικό. Οι γραμμές δεν αποκλίνουν ιδιαίτερα από εκείνες της σημερινής CLA, δείγμα του πόσο φρέσκια παραμένει η σιλουέτα της. Τα καπάκια ανεφοδιασμού και στα δύο πίσω φτερά υποδηλώνουν πιθανότατα plug-in υβριδικό σύνολο, όμως είναι επιβεβαιωμένο πως η CLA MK3 θα διατίθεται και ως ηλεκτρική.
Από εκεί και πέρα, οι Γερμανοί προς το παρόν δίνουν πολύ λίγες πληροφορίες για το επερχόμενο μικρότερο σεντάν-κουπέ τους. Ντίζελ είναι δεδομένο πως δεν θα διαθέτει, σε αντίθεση με Shooting Brake εκδοχή. Η πλατφόρμα Modular Architecture, που θα αποτελέσει τη βάση της νέας CLA, υποστηρίζει τόσο κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και αμιγώς EV εφαρμογές, οπότε θα πρέπει να αναμένουμε πλήρη γκάμα συνόλων. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως η τρέχουσα CLA ξεκινά από 116 ίππους στην CLA 180d και φτάνει ως τα 421 άλογα της AMG CLA 45 S. Στις αρχές του 2025 περιμένουμε την πρεμιέρα της νέας, άρα λίγο υπομονή.