Στο πέρασμα των χρόνων έχουν κυκλοφορήσει πολλές Maserati. Άλλες επιτυχημένες, άλλες (οι περισσότερες) όχι τόσο. Τον ιστορικό αντίκτυπο και τη διαχρονικότητα της Quattroporte όμως, καμία. Από το 1963 σταθερά στην κορυφή της mainstream γκάμας (εξαιρουμένων supercars, δηλαδή, όπως η MC20) της «Τρίαινας», μετρώντας 6 γενιές και ούσα μια από τις πρώτες (ου μη η απολύτως πρώτη) σπορ λιμουζίνες στην αυτοκίνηση. Από ό,τι φαίνεται πάντως, η 7η γενιά έχει δρόμο ακόμα μπροστά της μέχρι να λανσαριστεί.
Η σημερινή «Τετράπορτη» παράγεται από το 2013, οπότε έχει 10 γεμάτα χρόνια στην αγορά. Σε αυτό το διάστημα συντηρείται με facelifts και βελτιώσεις στους κινητήρες, τη στιγμή που ο ανταγωνισμός (βλέπε Audi A8, BMW Σειρά 7, Mercedes S-Class) έχει κάνει άλματα σε κάθε τομέα. Η ανάγκη για μια νέα Quattroporte είναι επιτακτική, ωστόσο θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον έναν χρόνο ακόμα μέχρι να τη δούμε. Η Corriere Torino αναφέρει πως οι προμηθευτές της Maserati ενημερώθηκαν για παύση εξέλιξης του αυτοκινήτου, μέχρι νεωτέρας. Λεπτομέρειες για τους λόγους που οδηγούν στο «πάγωμα» της Quattroporte MK7 δεν προσδιορίζονται, με το ιταλικό μέσο να λέει πως πιθανότατα στις αρχές του 2025 θα λανσαριστεί η ιταλική ναυαρχίδα.
Η επερχόμενη νέα Quattroporte θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, την ώρα που το ιταλικό δημοσίευμα επικαλείται συζητήσεις στα ενδότερα της Stellantis, σχετικά με την επανατοποθέτηση των high-end εμπορικών σημάτων του ομίλου, με σκοπό να αποφευχθεί η επικάλυψη μεταξύ Alfa Romeo και Maserati». Με άλλα λόγια, να αποτραπεί εμπορικός κανιβαλισμός μεταξύ των νέων Quattroporte και Giulia, που αμφότερες θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα και θα είναι αποκλειστικά EV. Αν όντως συμβαίνει αυτό, πράγμα πολύ πιθανό, η Maserati ενδεχομένως να κάνει μια παύση ώστε να διασφαλιστεί επαρκής διαχωρισμός στα λανσαρίσματα των δυο μοντέλων, προκειμένου να μην «πέσουν» το ένα πάνω στο άλλο.