Περιοδεία-«μπουρλότο» από το Ford SuperVan 1.400HP

Μετά τη συντριβή του ρεκόρ ταχύτερου χρόνου στην κατηγορία Open για το Pikes Peak, το Ford SuperVan 4.2 βάζει πλώρη και για άλλες κορυφαίες επιδόσεις. Πρώτη στάση του ηλεκτρικού van των 1.400 ίππων θα είναι η Αυστραλία, και συγκεκριμένα η θρυλική πίστα της Bathurst.

Το SuperVan 4.2 θα αποτελέσει την ατραξιόν του 12ωρου αγώνα που θα γίνει αυτό το Σαββατοκύριακο, με το θεωρητικό πλάνο να θέλει μερικά περάσματα επίδειξης στα 6,21 χλμ. του Mount Panorama Motor Racing Circuit. Το γεγονός, ωστόσο, ότι πίσω από το τιμόνι θα είναι ο Romain Dumas, δηλαδή ο άνθρωπος που διέλυσε τα χρονόμετρα στο Pikes Peak, προκαταβάλει πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχουμε ρεκόρ και στη Bathurst. Όπως λέει ο ίδιος, ο Γάλλος πιλότος: «Για κάθε οδηγό αγώνων, η Bathurst είναι μια μοναδική και συναρπαστική πρόκληση και ανυπομονώ να δώσω στους Αυστραλούς οπαδούς μια παράσταση, που ελπίζω να τους μείνει αξέχαστη». Ο διευθυντής της Ford Performance Motorsports, Mark Rushbrook, από την πλευρά του πρόσθεσε: «Το SuperVan 4.2 θα αντιμετωπίσει την πρόκληση του Mount Panorama με το ίδιο setup που έτρεξε στο Pikes Peak – ως η απόλυτη έκφραση του τι είναι δυνατό με την απόδοση και την τεχνολογία των ηλεκτρικών Ford».

Προερχόμενο από το SuperVan 4.0, το SuperVan 4.2 επανασχεδιάστηκε πλήρως με επίκεντρο την αεροδυναμική. Στόχος των αλλαγών ήταν αφενός η αεροδυναμική απόδοση στο μεγάλο υψόμετρο στο οποίο διεξάγεται το Pikes Peak, αφετέρου η αύξηση της κάθετα παραγόμενης δύναμης, η οποία φτάνει πάνω από τα 1.995 κιλά με ταχύτητα 241 χλμ./ώρα. Τα βασικά χαρακτηριστικά της αεροδυναμικής περιλαμβάνουν ένα ελαφρύ σπόιλερ από ανθρακονήματα στο πίσω μέρος και ένα εμπρός splitter, που βοηθούν το SuperVan 4.2 να παραμείνει «κολλημένο» στην άσφαλτο.

Μειώνοντας τον αριθμό των 6φασικών κινητήρων STARD UHP από τέσσερις σε τρεις και χρησιμοποιώντας τις κυψέλες NMC Li-Polymer Ultra High Performance της STARD, το βαν επιτυγχάνει βέλτιστη αναλογία ισχύος/βάρους (μόλις 1,42 κιλά/ίππο) ενώ διατηρεί το σύστημα τετρακίνησης με έναν κινητήρα να τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς και δύο τους πίσω, συνολικά με πάνω από 1.400 άλογα. Οι ζάντες μαγνησίου, τα κεραμικά δισκόφρενα, τα σλικ ελαστικά της Pirelli και η ειδικά εξελιγμένη ανάκτηση ενέργειας, επίσης παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στις απίστευτες επιδόσεις του SuperVan 4.2, το οποίο θα επισκεφθεί και άλλες πίστες μέσα στη χρονιά.

Get it on Google Play Download on the App Store