Το RS200 δεν πρόλαβε να σημειώσει επιτυχίες στο Group B, καθώς το ντεμπούτο του συνέπεσε με την κατάργηση των πιο ξέφρενων αγωνιστικών που έχει δει μέχρι σήμερα το WRC. Μια χρονιά έζησε την παράνοια του Group B, αλλά είχε πλάνα για πολλές παραπάνω. Τη δεύτερη ευκαιρία που αναζητά από τη δεκαετία του 80, φαίνεται πως είναι έτοιμη να του δώσει η Ford τώρα, μέσα από μία φαντασμαγορική/φουτουριστική αναβίωση.
Το RS2.00 Concept παρουσιάστηκε στα προεόρτια του Σαλονιού στο Παρίσι, φέρνοντας στο 2024 (και πολύ πιο μπροστά στο χρόνο, βασικά) τη θρυλική σιλουέτα του RS200. Το εκπληκτικό πρωτότυπο μοιάζει να ξεπήδησε από κάποιο video game, ή την προθήκη κάποιας εταιρίας που φτιάχνει μινιατούρες αυτοκινήτων. Η χαρακτηριστική φιγούρα του RS200, με το σφηνοειδές εμπρός μέρος, το κοντό πίσω, τους μικρούς προβόλους και την αεροτομή είναι παρόντα, ωστόσο εδώ η εκτέλεση είναι λες και βλέπουμε το… 2034. Πέρα από τις τεράστιες ζάντες και τα LED φωτιστικά σώματα (ειδικά τα πίσω «από άλλο πλανήτη»), το RS2.00 Concept διαθέτει οθόνες στα πλαϊνά που προβάλλουν είτε αριθμούς (α λα αγωνιστικό), είτε διαγώνιες γραμμές (α λα χρωματισμό RS200). Τα πάντα, ωστόσο, ωχριούν μπροστά στον τρόπο που το νέο RS200, υποδέχεται τον οδηγό του.
Οι σχεδιαστές της Ford επέλεξαν να μην βάλουν πόρτες, ούτε καν κάποιο εξεζητημένη εφαρμογή (ανοιγόμενες προς τα πάνω, για παράδειγμα). Αντίθετα, έκαναν το RS2.00 Concept «αεροπλάνο». Ολόκληρο το πάνω μέρος ανοίγει, μιμούμενο τις καλύπτρες των μαχητικών αεροσκαφών! Χώρος για συνοδηγός δεν υπάρχει, καθώς το RS2.00 Concept είναι αυστηρά μονοθέσιο. Το κάθισμα αποτελεί δομικό μέρος μιας ανθρακονημάτινης «μπανιέρας», που λειτουργεί σαν ενισχυτικό υποπλαίσιο στη διάταξη του κυρίως σασί. Το παραλληλόγραμμο και αποσπώμενο τιμόνι φιλοξενεί τη μοναδική οθόνη της καμπίνας, που δείχνει και ελέγχει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.
Στο τεχνικό σκέλος η Ford δεν αναφέρει κάτι, καθώς το RS2.00 Concept είναι στατικό πρωτότυπο και λειτουργεί ως σχεδιαστική σπουδή. Κατά πάσα βεβαιότητα, πάντως, αν μπει στην παραγωγή θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Όσο για αυτό το ενδεχόμενο (της παραγωγής); Σύμφωνα με τον σχεδιαστή του, «ποτέ μη λες ποτέ».