Ακριβοθώρητο Ford RS200 Evo 600HP έτοιμο για τρέλες

Το Ford RS200 δεν πρόλαβε να σημειώσει επιτυχίες στο Group B, καθώς το ντεμπούτο του συνέπεσε με την κατάργηση των πιο ξέφρενων αγωνιστικών που έχει δει μέχρι σήμερα το WRC. Μια χρονιά έζησε την παράνοια του Group B, αλλά είχε πλάνα για πολλές παραπάνω. Η βελτιωμένη του έκδοση Evolution, ήταν αυτή που ήθελε να σπάσει το μπλοκ των Audi Quattro S1, Lancia Delta S4 και Peugeot 205 T16.

Το RS200 Evo καταρχάς, απέδιδε παραπάνω άλογα. Σημαντικά παραπάνω από το κανονικό, των 350-450 ίππων από τον 2.1 λτ. τετρακύλινδρο τούρμπο της Cosworth. Το Evo ήταν ισοϋψές με τα Quattro S1, Delta S4 και 205 T16, στέλνοντας 600 ίππους στους τέσσερις τροχούς! Παράλληλα ήταν αξιοσημείωτα ελαφρύτερο (πάνω από 100 κιλά κάτω), αφήνοντας τις περισσότερες υποσχέσεις για μνημειώδεις μάχες με Γερμανούς, Ιταλούς και Γάλλους. Δυστυχώς το RS200 Evolution δεν πρόλαβε να πατήσει σε ειδική διαδρομή, κληροδοτώντας στους μελλοντικούς συλλέκτες το αντίστοιχο homologation special.

 

Συνολικά 24 Evo κατασκευάστηκαν, σε σύνολο 140 RS200. Πέρα από τις εμφανέστατες βελτιώσεις στην απόδοση του κινητήρα, υπήρχαν αναβαθμίσεις και σε φρένα-ανάρτηση-πλαίσιο-μετάδοση. Άλλο που εμφανισιακά δεν ξεχωρίζει πουθενά από το απλό 200άρι. Μόλις πατηθεί τέρμα το γκάζι, όμως, νιώθεις στο πετσί σου τις διαφορές. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται κοντά 1,5 δλ. ταχύτερα, καθώς τα 4,5 δλ. του κανονικού RS200 γίνονται περίπου 3,0 δλ. στο Evo! Κι αυτό με ελαστικά δρόμου. Στο συγκεκριμένο που υπάρχουν σλικ, δεν αποκλείεται να μιλάμε για 2,6-2,7 δλ. –  σε αυτοκίνητο 37ετίας!

Το οδόμετρο αναγράφει 600 χλμ., οπότε θα χρειαστεί ένα στρώσιμο από τον καινούργιο ιδιοκτήτη πριν αρχίσει να καρφώνει τις σχέσεις στο 5άρι κιβώτιο. Κυριότερα, θα χρειαστούν τουλάχιστον 180.000 δολάρια (170.829 ευρώ) όπου τοποθετείται η τιμή της δημοπρασίας, σήμερα. Με 6 μέρες για την ολοκλήρωσή της όμως, σίγουρα θα φύγει πολύ πάνω από τις 200.000 δολάρια (189.799 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store