Η Porsche λανσάρει στην ελληνική αγορά τη νέα βασική έκδοση της Macan, που τοποθετείται κάτω από τη Macan 4 και διατίθεται σε χαμηλότερη τιμή από εκείνη, με το ανάλογο επίπεδο εξοπλισμού.
Η Macan Electric διακρίνεται από το πιο απλό σχέδιο των 20άρων ζαντών, τα εξίσου απλά LED (αντί LED Matrix) φανάρια και την απουσία αεροδυναμικών στοιχείων στο αμάξωμα, το οποίο ντύνεται χωρίς χρέωση μόνο σε μαύρο ή άσπρο χρώμα. Εξίσου απλοποιημένος ο διάκοσμος και εσωτερικά, όπου η οθόνη στην πλευρά του συνοδηγού, οι δίχρωμες δερμάτινες επενδύσεις και ο τετραζωνικός κλιματισμός απουσιάζουν. Ανάλογες «περικοπές» έχουμε και στην απόδοση, όπου οι δυο ηλεκτροκινητήρες παράγουν συνδυαστικά 340 άλογα (360 με overboost) και 563 Nm, τη στιγμή που η επόμενη Macan 4 βρίσκεται στα 387 άλογα (408 με overboost) και 650 Nm. Οι επιδόσεις δεν της λείπουν πάντως, καθότι το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 5,7 δλ. και η τελική φτάνει τα 220 χλμ./ώρα (5,2 δλ. η Macan 4, ίδια τελική). Η αυτονομία ανέρχεται στα 536-641 χλμ. μεικτού κύκλου, με τη μπαταρία των 100 kWh (95 kWh καθαρή ενέργεια) να «βγάζει» ως 696-831 χλμ. στην πόλη, εκμεταλλευόμενη μια μέση κατανάλωση 12,6-14,4 kWh/100 χλμ. (17,0-19,8 kWh/100 χλμ. μεικτός κύκλος).
Η δεύτερης γενιάς Macan έρχεται πολύ κοντά στο σχεδιασμό της Taycan και αν μη τι άλλο συνδυάζει πολύ ισορροπημένα το δυναμισμό με την πολυτέλεια, «μαρτυρώντας» αμέσως ότι πρόκειται για Porsche SUV. Η νέα Macan βασίζεται στην premium πλατφόρμα ηλεκτρικών της Porsche (Premium Platform Electric) και εμφανίζει αισθητά μεγαλύτερες διαστάσεις από την προγενέστερη. Συγκεκριμένα έχει μήκος 4.784 χλστ., πλάτος χλστ., ύψος 1.671 χλστ. και μεταξόνιο 2.893 χλστ. Πόσο κοστίζουν όλα τα παραπάνω;
Η τιμή της νέας βασικής Macan στη χώρα μας τοποθετείται στις 86.300 ευρώ, εξοικονομώντας 3.650 ευρώ συγκριτικά με τη Macan 4 (από 89.950 ευρώ) και πάνω από 10.000 ευρώ σε σχέση με τη Macan 4S, των 516 ίππων (από 97.160 ευρώ).