Το νέο Honda Civic Type R σίγουρα είναι ένα αυτοκίνητο που προκαλεί τόσο με την εμφάνισή του όσο και με τις επιδόσεις του, γύρω από τις οποίες δημιουργήθηκε πολύ ντόρος, καθώς έκανε και ρεκόρ για προσθιοκίνητο στο Nurburgring.
Δείτε ακόμη: Εκπτώσεις Honda με όφελος έως και 4.325 ευρώ
Όσοι είστε φανατικοί του είδους θα ξέρετε φυσικά πως κάτω από το καπό του υπάρχει ο 2.0 λτ. V-TEC Turbo βενζινοκινητήρας ο οποίος αποδίδει 320 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής από τις 4.500 σ.α.λ.
Το μότερ του, σε συνδυασμό φυσικά με το μειωμένο βάρος του αλλά και με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, του χαρίζει 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ. και τελική ταχύτητα 272 χλμ./ώρα.
Όλα αυτά όμως ισχύουν όταν το αυτοκίνητο τροφοδοτείται με αμόλυβδη βενζίνη 100 οκτανίων. Τι γίνεται στην περίπτωση που η αμόλυβδη είναι απλή; Πρώτα από όλα η ίδια η Honda αναφέρει πως το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να καταναλώσει απλή αμόλυβδη βενζίνη, καθώς το μοτέρ έχει διαφορετική χαρτογράφηση η οποία του επιτρέπει να λειτουργεί κανονικότατα ακόμη και όταν ανιχνευτεί απλή αμόλυβδη.
Η μόνη θυσία σε αυτή την περίπτωση είναι πως μειώνεται η ιπποδύναμη κατά 10 άλογα (πάει στα 310 άλογα όσα δηλαδή έχει και το προηγούμενο Honda Civic Type R), χωρίς πάντως να ανακοινώνονται επισήμως οι επιδόσεις του.
Διαβάστε επίσης: Η McLaren Senna δίπλα στην McLaren του Senna (+video)
Από την άλλη πάντως, στην παρουσίαση του αυτοκινήτου στην χώρα μας (δείτε την εδώ μαζί με τα videos που ετοιμάσαμε) στελέχη της ιαπωνικής μάρκας μας είπαν πως το αυτοκίνητο μπορεί να αποδώσει και παραπάνω άλογα από τα 320 που επισήμως ανακοινώνει η εταιρεία, κάτι που έχουν δει και σε δυναμομετρήσεις με καλύτερο καύσιμο.