Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά για την εμβληματική Porsche 911. Οι πωλήσεις, η σπουδαία, εξηντάχρονη ιστορία της, αλλά κυρίως η αγάπη και το ενδιαφέρουν του κοινού για ό,τι έχει να κάνει με το εν λόγω μοντέλο μιλούν από μόνα τους. Αυτή τη φορά, η διαβόητη Mansory προχώρησε ένα βήμα παρακάτω, αναβαθμίζοντας την ισχυρότερη 992 της γκάμας: τη γνωστή και μη εξαιρετέα, Turbo S.
H P9LM 900 EVO, όπως είναι η επίσημη ονομασία της φτιαγμένης Turbo S, φοράει ένα ακραίο bodykit εξ’ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, σε συνδυασμό με μωβ πινελιές στις ζάντες και τη ρυθμιζόμενη αεροτομή. Μπροστά βρίσκουμε τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα μπροστά με μεγαλύτερες εισαγωγές και splitter, ακροπτερύγια στο πλάι και νέο καπό, ενώ στο προφίλ τα βλέμματα σταματούν αφενός στις σφυρήλατες ζάντες (21 ιντσών μπροστά – 22 πίσω, με ελαστικά 255/35 και 335/25 αντίστοιχα), αφετέρου στις αεροδυναμικές προσθήκες των φτερών και μαρσπιέ. Πίσω δεσπόζει ο τεράστιος διαχύτης, η τριπλή εξάτμιση στο κέντρο και η ακόμα μεγαλύτερη φτερούγα, ενώ όσοι πιστεύουν ότι θα δυσκολευτούν με το έξτρα πλάτος στα στενά της πόλης, η Mansory προσφέρει την επιλογή ενός bodykit χωρίς τις προεκτάσεις των θόλων. Ή παίρνεις βελτιωμένη 911 Turbo S, όμως, ή δεν παίρνεις.
Ιδίως όταν στο πίσω μέρος φωλιάζουν 900 άλογα (εξ και το «900» στο όνομα) και 1.050 Nm ροπής! Ο twinturbo επίπεδος εξακύλινδρος 3,8λτ. της Porsche διαθέτει μεγαλύτερες τουρμπίνες και αναβαθμισμένο δίδυμο ECU-συστήματος εξαγωγής, κερδίζοντας κοντά 300 ίππους και 250 Nm σε σχέση με το εργοστάσιο (650 άλογα και 800 Nm). Κατά συνέπεια, ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα κατεβαίνει στα 2,5 δλ. (από 2,7 δλ.) και η τελική εκτινάσσεται στα 340+ χλμ./ώρα (από 330 χλμ./ώρα), όπου περιορίζεται ηλεκτρονικά για την προστασία των ελαστικών.
Μόνο 10 Mansory P9LM 900 EVO θα κατασκευαστούν, με την τιμή να μην έρχεται στο φως της δημοσιότητας