Λίγες μέρες μετά το λανσάρισμα του νέου Honda N-Box στην ιαπωνική αγορά, η Mugen έρχεται να κάνει τα μαγικά της και στις δυο διαθέσιμες εκδόσεις, δημιουργώντας το πιο άγριο «κουτί» που κυκλοφορεί.
Τόσο το απλό όσο και το N-Box Custon αποκτούν ολοκληρωμένο αεροδυναμικό πακέτο, που αποτελείται από splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, νέα μάσκα, πλαϊνές ποδιές, αεροτομή πίσω και νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου. Παράλληλα προσφέρονται προστατευτικά για το πάνω μέρος των παραθύρων, διάφορα ανθρακονημάτινα φιλέτα και ποικίλες λεπτομέρειες (όπως το χρώμα των καθρεπτών ή των ποδιών), που βοηθούν τους κατόχους του μικρού Honda να το φέρουν πιο κοντά στα προσωπικά τους γούστα. Το ίδιο ισχύει για το εσωτερικό, αν και όχι στον ίδιο βαθμό. Εδώ οι διαφορές επικεντρώνεται στα διαφορετικά χαλάκια, δίχως να αμελείται το δάπεδο του χώρου αποσκευών.
Ούτε μηχανικά υπάρχει διαφοροποίηση, πέρα από το καινούργιο φίλτρο αέρα. Συνεπώς η απόδοση του τρικύλινδρου των 658 κ.εκ. παραμένει είτε στα 58 άλογα για την ατμοσφαιρική του εκδοχή, είτε στα 64 για την υπερτροφοδοτούμενη. Προφανώς και το κιβώτιο CVT συνεχίζει απαράλλαχτο, δίχως ας πούμε να έχει κάποια αλλαγή στο λογισμικό.
Οι βελτιώσεις της Mugen προσφέρονται σε μια ευρεία γκάμα επιλογών, που διαμορφώνουν ανάλογα τις τιμές. Τα sideskirts άβαφα κοστολογούνται στις 55.000 γεν (348 ευρώ), ενώ βαμμένα κάνουν 66.000 (418 ευρώ). Ίδια τιμολογιακή διαφορά προκύπτει για το splitter, ενώ η μάσκα τιμάται στις 35.200 γεν (223 ευρώ). Σημαντικά πιο ακριβή η αεροτομή, που φτάνει τις 77.000 γεν (487 ευρώ), ενώ αναμενόμενα οι ζάντες είναι ακριβότερες όλων και κυμαίνονται από 29.700 έως 31.900 γεν (187-202 ευρώ) η μία. Το φίλτρο, τέλος, δεν ξεπερνά τις 16.500 γεν (104 ευρώ).