«Χορταστικό» SUV το Dacia Bigster σε τιμή μικρού SUV

  • Dacia-Bigster-kinisi
  • Dacia-Bigster-rear
  • Dacia-Bigster-3
  • Dacia-Bigster-static-1
  • Dacia-Bigster-Hybrid-155-Journey-2
  • Dacia Bigster 1.2 140 (15)
  • Dacia Bigster 1.2 140 (26)
  • Dacia Bigster 1.2 140 (27)
  • Dacia Bigster 1.2 140 (19)
  • Dacia Bigster 1.2 140 (20)
  • Dacia Bigster 1.2 140 (11)
  • All-new-Dacia-Bigster-boot
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-kinisi.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Dacia-Bigster-rear.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Dacia-Bigster-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Dacia-Bigster-static-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/Dacia-Bigster-Hybrid-155-Journey-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-26.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-27.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/All-new-Dacia-Bigster-boot.jpg

Τα μοντέλα της Dacia ξεχωρίζουν μεταξύ άλλων για το άριστο value for money, καθώς διαθέτουν ό,τι θέλει κανείς από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο σε προσιτές τιμές. To κορυφαίο σε πωλήσεις στην Ευρώπη Sandero και το επίσης πολύ δημοφιλές Duster, έχουν κερδίσει το αγοραστικό κοινό, ενώ τώρα με το Bigster η Dacia προσφέρει ακόμα πιο μεγάλους χώρους σε τιμές μικρότερων SUV.

Από 23.800 ευρώ χωρίς ελλείψεις

Η τιμή εκκίνησης των 23.800 ευρώ είναι πολύ χαμηλή για ένα νέο SUV που αγγίζει τη μεσαία κατηγορία σε διαστάσεις, έχει τεράστιους χώρους και εφοδιάζεται με «εξηλεκτρισμένο» κινητήρα 140 ίππων. Μάλιστα από την πρώτη έκδοση εξοπλισμού essential περιλαμβάνει infotainment με οθόνη 10,1 ιντσών, πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, αισθητήρα φώτων, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες και 17άρες ζάντες αλουμινίου. Με 1.000 ευρώ επιπλέον (από 24.800 ευρώ) διατίθεται με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης/LPG) mild hybrid-G 140, εξασφαλίζοντας ακόμα μεγαλύτερη οικονομία λόγω του πολύ φθηνότερου υγραερίου (μέση τιμή 0,988€/λτ. έναντι 1,739€/λτ. η βενζίνη). Στην αμέσως επόμενη έκδοση expression τοποθετούνται επιπλέον αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, διαφορετικού σχεδιασμού 17άρες ζάντες, φώτα ομίχλης LED, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων και εμπρός υποβραχιόνιο. Οι τιμές ξεκινούν και πάλι χαμηλά, από 25.700 ευρώ το mild hybrid 140 και από 26.100 ευρώ το bi-fuel.

Κινητήρας mild hybrid 140 ίππων με ή χωρίς LPG

Στη βάση της γκάμας των κινητήρων του Dacia Bigster τοποθετείται ο νέος 1.2 turbo τρικύλινδρος κινητήρας κύκλου Miller (για καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση), με 48V Hybrid και αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 0,84 kWh. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει (ανεξαρτήτως καυσίμου) 140 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής στις 2.100 σ.α.λ., ενώ η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Από εκεί και πέρα όμως υπάρχουν διαφορές μικρές ή μεγαλύτερες. Το βενζίνης των 1.439 κιλών επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ., η τελική ταχύτητα είναι ίδια στα 180 χλμ./ώρα, καταναλώνει 5,6 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 122 γρ./χλμ. CO2. To Bigster με το LPG ζυγίζει 1.478 κιλά, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10 δλ., καταναλώνει 5,7 λτ./100 χλμ. βενζίνη και 7,0 λτ. LPG, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 129 και 113 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Επιπλέον, εκτός από το ρεζερβουάρ βενζίνης των 50 λίτρων διαθέτει ένα δεύτερο 50 λίτρων για το LPG. Με βάση τις εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης και τις τιμές βενζίνης και LPG που αναφέρουμε παραπάνω, το κόστος για καύσιμο ανά 100 χιλιόμετρα διαμορφώνεται στα 9,9 και 6,9 ευρώ αντίστοιχα.

Άνετο παντού για όλους και όλα

Το μυώδες σε εμφάνιση και πληθωρικό σε διαστάσεις αμάξωμα του Bigster με μήκος 4.570 χλστ. (4.343 χλστ. το Duster), πλάτος 1.813 χλστ., ύψος 1.662 χλστ. (1.712 χλστ. με τις μπάρες οροφής) και μεταξόνιο 2.702 χλστ. είναι πλουσιοπάροχο σε χώρους. Πέντε άτομα θα βολευτούν πανεύκολα, με κάθε έναν να έχει «άπλα» τόσο για τα πόδια, όσο και για το άνω άκρο (κεφάλι-ώμους) – συμπεριλαμβανομένου του μεσαίου πίσω. Όσο για το πορτ μπαγκάζ, ενδείκνυται για μετακομίσεις. Στο βενζίνης φτάνει τα 702 λίτρα (2.002 λτ. με αναδιπλούμενα τα πίσω καθίσματα και μέχρι την οροφή) και στο LPG είναι 660 λτ. (1.960 λτ.).

Άνετο είναι το Bigster και στο δρόμο, όπου ταιριάζει κατάλληλα την άνεση με το κράτημα. Αναμενόμενα είναι εστιασμένο στο να μεταφέρει τους επιβάτες του όσο το δυνατόν πιο ξεκούραστα, ωστόσο δεν θα φέρει σε δύσκολη θέση τον οδηγό του ακόμα και όταν πιέσει. Υπό τέτοιες συνθήκες στις στροφές θα αρχίσει να γλιστρά ομαλά και προοδευτικά με το εμπρός μέρος (εφόσον το παρακάνει ο οδηγός), ενώ το πίσω τμήμα του μένει πεισματικά στη θέση του. Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ σε τέτοιες συνθήκες, ωστόσο στην καθημερινή οδήγηση βολεύει στους ελιγμούς.

Get it on Google Play Download on the App Store