Η γκάμα των νέων Honda είναι πλέον πλήρως εξηλεκτρισμένη με μοντέλα full hybrid, plug-in hybrid και BEV. Παράλληλα, η ιαπωνική μάρκα διαθέτει τέσσερις επιλογές στην πιο δημοφιλή κατηγορία των SUV, όπως είναι το HR-V, το ZR-V, το CR-V και το e:Ny1. Το τελευταίο είναι και το μοναδικό αμιγώς ηλεκτρικό Honda, το οποίο προσφέρεται τώρα με σημαντική έκπτωση και σε συνδυασμό με την κρατική επιδότηση το συνολικό όφελος για τον πελάτη είναι μεγάλο, αφού αγγίζει ή και ξεπερνά το ποσό των 6.500 ευρώ.
Από 36.900 ευρώ ή και χαμηλότερα

Η αρχική τιμή του Honda e:Ny1 ξεκινά από τις 43.390 ευρώ, όμως με την έκπτωση των 3.490 ευρώ μέσω του προωθητικού προγράμματος Honda Dream Offers και την επιδότηση των 3.000 ευρώ από το κρατικό πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά», πέφτει στις 36.900 ευρώ. Αν υπάρχει παλιό αυτοκίνητο για απόσυρση, τότε υπάρχει επιπλέον κρατική επιδότηση 1.500 ευρώ, που σημαίνει ότι μπορεί να φτάσει τις 35.400 ευρώ. Η απόκτησή του μπορεί να γίνει και με χρηματοδοτικό πρόγραμμα με προνομιακό σταθερό επιτόκιο 5,5%, ελάχιστη προκαταβολή από 0%, και ευέλικτη περίοδο αποπληρωμής από 12 έως 84 μήνες. Επιπρόσθετα, συνοδεύεται με 5 χρόνια εγγύηση και 5ετή οδική βοήθεια, συν 8 χρόνια εγγύηση (ή 160.000 χλμ.) για την μπαταρία υψηλής τάσης.
Αναφορικά με τον εξοπλισμό του Honda e:Ny1 που διατίθεται με την προσφορά, πρόκειται για την πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Advance. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: 6 αερόσακους, αυτόματη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 15,1 ιντσών, εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι, κάμερα πολλαπλών προβολών, adaptive cruise control, διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός, πίσω και στα πλαϊνά, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, πανοραμική γυάλινη οροφή, premium ηχοσύστημα, ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα χώρου αποσκευών κ.λπ.
Μοντέρνο και ευρύχωρο εσωτερικό

Το μοντέρνο και με δυναμικές εξωτερικές γραμμές Honda e:Ny1 εμφανίζει ξεχωριστά στοιχεία και στο πολύ σύγχρονο εσωτερικό του. Το πρώτο χαρακτηριστικό που τραβά αμέσως το ενδιαφέρον είναι η πολύ μεγάλη κάθετη οθόνη αφής των 15,1 ιντσών του συστήματος πολυμέσων. Αν και αρχικά ο χρήστης έχει την εντύπωση ότι θα τον μπερδεύει, στην πράξη αποδεικνύεται πολύ εύχρηστη, ακριβής και εύκολη στη χρήση. Ο λόγος είναι ότι χωρίζει τα βασικά μενού σε τρία επίπεδα για καλύτερη εργονομία, με αποτέλεσμα ο οδηγός μόλις εξοικειωθεί λίγο να μπορεί να περιηγείται χωρίς κανένα πρόβλημα. Στα θετικά γνωρίσματα του εσωτερικού του e:Ny1 ανήκει η ανθεκτική, γεροδεμένη κατασκευή του και οι πολύ άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες, ακόμα και τους πιο ψηλούς. Τα 361 λίτρα του πορτ μπαγκάζ δεν εντυπωσιάζουν, παρόλα αυτά ικανοποιούν και εξυπηρετούν λόγω του τετραγωνισμένου σχήματος.
Ευέλικτο, ευχάριστο και σβέλτο

Το Honda e:Ny1 είναι από τα πιο κόμπακτ μικρομεσαία SUV, διαθέτοντας μήκος 4.387 χλστ., πλάτος 1.790 χλστ. ύψος 1.584 χλστ. και μεταξόνιο 2.607 χλστ. Το γεγονός αυτό ευνοεί αν μη τι άλλο την ευελιξία, η οποία αποτελεί βασικό ζητούμενο πλέον στους πηγμένους δρόμους των πόλεων. Οι αναρτήσεις του με το σφιχτό σετάρισμα δεν κουράζουν κατά το πέρασμα από το ανάγλυφο οδόστρωμα, ενώ ο τρόπος που στρίβει και επιβραδύνει θυμίζει πιο πολύ σπορ αυτοκίνητο και όχι ηλεκτρικό SUV. Την κίνησή των 1.730 κιλών του e:Ny1 αναλαμβάνει ένα ηλεκτρομοτέρ ισχύος 204 ίππων και 310 Nm ροπής. Εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ., γρήγορες ρεπρίζ και τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Ειδικά με την επιλογή Sport ο οδηγός απολαμβάνει πολύ άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Η μπαταρία που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα με ρεύμα έχει χωρητικότητα 68,8 kWh και παρέχει μεικτή αυτονομία 350 χιλιόμετρα με μέση κατανάλωση 20,2 kWh/100 χλμ. Όταν οι διαδρομές γίνονται στην πόλη, τότε αυξάνονται τα χιλιόμετρα αυτονομίας και πέφτει η κατανάλωση. Για τη φόρτιση από 10%-80% με μέγιστη γρήγορη φόρτιση DC 78 kWh απαιτούνται περίπου 45 λεπτά.



















































