Κτηνώδης βελτίωση κάνει «τανκ» το Toyota Land Cruiser

  • Alpharex-X-Liberty-Walk-Land-Cruiser-SEMA-4-2048×1
  • Alpharex-X-Liberty-Walk-Land-Cruiser-SEMA-1-2048×1
  • Alpharex-X-Liberty-Walk-Land-Cruiser-SEMA-13-2048x
  • Alpharex-X-Liberty-Walk-Land-Cruiser-SEMA-3-2048×1
  • Alpharex-X-Liberty-Walk-Land-Cruiser-SEMA-10
  • Alpharex-X-Liberty-Walk-Land-Cruiser-SEMA-14
  • Alpharex-X-Liberty-Walk-Land-Cruiser-SEMA-8-2048×1
  • Alpharex-X-Liberty-Walk-Land-Cruiser-SEMA-17-2048x
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Alpharex-X-Liberty-Walk-Land-Cruiser-SEMA-4-2048x1-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Alpharex-X-Liberty-Walk-Land-Cruiser-SEMA-1-2048x1-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Alpharex-X-Liberty-Walk-Land-Cruiser-SEMA-13-2048x.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Alpharex-X-Liberty-Walk-Land-Cruiser-SEMA-3-2048x1-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Alpharex-X-Liberty-Walk-Land-Cruiser-SEMA-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Alpharex-X-Liberty-Walk-Land-Cruiser-SEMA-14.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Alpharex-X-Liberty-Walk-Land-Cruiser-SEMA-8-2048x1-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Alpharex-X-Liberty-Walk-Land-Cruiser-SEMA-17-2048x.jpg

Το νέο Toyota Land Cruiser είναι από το εργοστάσιο «άρμα». Η Liberty Walk όμως φροντίζει να αφαιρέσει τα εισαγωγικά και να φέρει πιο κοντά στο ιαπωνικό off roader, στην επιβλητικότητα των τανκ.

Το πρώτο που τραβάει το βλέμμα στο βελτιωμένο Land Cruiser, περισσότερο ακόμα και από το μεταλλικό χακί παρουσιαστικό ή το νέο καπό με τους αεραγωγούς, είναι τα τεράστια φουσκώματα στα φτερά και οι νέοι χωμάτινοι τροχοί. Οι μεν επεκτάσεις των θόλων κατασκευάζονται από fiberglass και αυξάνουν το πλάτος αρκετά πάνω από τα 1.980 χλστ. του εργοστασίου, οπότε σίγουρα μιλάμε για περισσότερα από 2 μέτρα. Εξίσου σίγουρα, μικρότερη των εργοστασιακών 220 χλστ. είναι και η απόσταση από το έδαφος, χάρη στη χαμηλωμένη ανάρτηση και τις ατελείωτες ζάντες των 24 ιντσών (προαιρετικά 20 ή 22 ιντσών, για να υπάρχει μια κάποια δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου). Λεπτομέρειες, ωστόσο, δεν ανακοινώνονται ακόμα.

Κάτι που ισχύει και την κατάσταση στο μηχανοστάσιο. Στη χώρα μας, την κίνηση της 8ης γενιάς του εμβληματικού Toyota αναλαμβάνει ο γνωστός μας τετρακύλινδρος 2.8 ντίζελ των 204 ίππων, σε συνδυασμό με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, ωστόσο υπάρχει και η κορυφαία έκδοση των 326 ίππων και 630 Nm, από το full hybrid σύνολο του 2.4λτ. τούρμπο βενζινοκινητήρα και του ηλεκτρικού μοτέρ. Δεν τίθεται συζήτηση για το ποιος κινητήρας ταιριάζει περισσότερο σε αυτή την εμφάνιση, ακόμα και δίχως μετατροπές. Για σχεδόν 330 άλογα μιλάμε εξάλλου στο I-Force Max, οπότε λίγοι θα παραπονεθούν για έλλειμμα ισχύος.

Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της ιαπωνικής εταιρίας Liberty Walk, το πλήρες bodykit κοστίζει 8.800 δολάρια (7.646 ευρώ), ενώ οι 24άρες ζάντες της Vossen φτάνουν τις 14.850 δολάρια (12.901 ευρώ). Για όσους προτιμούν την προσέγγιση «κομμάτι-κομμάτι», ​​το τιμολόγιο έχει ως εξής: 2.420 δολάρια (2.102 ευρώ) για τον μπροστινό προφυλακτήρα, 1.100 δολάρια (955 ευρώ) για τον πίσω, 880 δολάρια (765 ευρώ) για την αεροτομή οροφής, 660 δολάρια (574 ευρώ) για την αεροτομή του πορτμπαγκάζ και 990 δολάρια (860 ευρώ) για το φούσκωμα/αεραγωγό στο καπό.

Get it on Google Play Download on the App Store