Αξιόπιστο αυτοκίνητο πόλης από 3.000 ευρώ

  • Peugeot-107
  • Peugeot-107-facelift-(1)
  • Peugeot-107-facelift-(5)
  • Peugeot-107-facelift-(4)
  • Peugeot-107-facelift-(7)
  • Peugeot-107-facelift-(3)
  • Peugeot-107-facelift-(8)
  • Δοκιμή Peugeot 107 1.0 (2005-2014)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-107.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/11/Peugeot-107-facelift-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/11/Peugeot-107-facelift-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/11/Peugeot-107-facelift-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/11/Peugeot-107-facelift-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/11/Peugeot-107-facelift-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/11/Peugeot-107-facelift-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2016/045a994d28be53f1424046a181d75dae54_5_XL.jpg

Αρκετοί οδηγοί ψάχνουν για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης προκειμένου να εξυπηρετήσουν τις καθημερινές ανάγκες μετακινήσεών τους, αλλά δίχως να ξοδέψουν πολλά χρήματα και να είναι όσο πιο οικονομικό γίνεται σε κατανάλωση βενζίνης. Για καινούργιο θα πρέπει να υπολογίζει κανείς από περίπου 16.000 ευρώ και άνω για τα φθηνότερα μίνι αμάξια, τα οποία από τις αρχικές κιόλας εκδόσεις τους είναι πλέον πλήρως εξοπλισμένα με όλα τα σύγχρονα στοιχεία ασφαλείας και ανέσεων, συν του ότι συνοδεύονται με πολυετείς εγγυήσεις. Όμως πολλοί θέλουν κάτι πολύ φθηνότερο με τα μισά και βάλε λεφτά, οπότε αρχίζουν την αναζήτηση στα μεταχειρισμένα.

Ένα μίνι μοντέλο που ήταν δημοφιλές όταν πωλούνταν καινούργιο και έχει καλό ιστορικό στον τομέα της αξιοπιστίας, είναι το Peugeot 107. Παράγονταν μαζί με τα ομόσταυλα Citroen C1 και Toyota Aygo, με τα οποία μοιράζονταν τον κινητήρα 1.0 VVT-i της Toyota, την πλατφόρμα και πολλά κοινά μέρη στο αμάξωμα και στο εσωτερικό. Οι πιο κύριες διαφορές τους αφορούσαν το σχεδιασμό του εμπρός και πίσω τμήματος του αμαξώματος, όπου κάθε κατασκευαστής εφάρμοζε τη δική του ταυτότητα. Το Peugeot 107 έμεινε στην παραγωγή 9 χρόνια (2005-2014) παράλληλα με τα C1 και Aygo, ενώ δέχτηκε ανανεώσεις στις αρχές του 2009 και στα τέλη του 2012. Σήμερα παραμένει ένα νεανικό αυτοκίνητο πόλης που ξεχωρίζει για την ευελιξία του, τη χαμηλή κατανάλωση και την καλή οδική του συμπεριφορά. Στην αγορά των μεταχειρισμένων υπάρχουν πολλά διαθέσιμα 107 σε τιμές που ξεκινούν από 3.000 ευρώ, ενώ μέχρι τις 6.000 ευρώ οι επιλογές είναι πολλές.

Το εσωτερικό του παρουσιάζεται πολύ λιτό, γεγονός που τονίζεται τόσο από τις ακάλυπτες μεταλλικές επιφάνειες, όσο και από τα μέτριας ποιότητας σκληρά πλαστικά. Αισθητικά ξεχωρίζουν τα χειριστήρια του συστήματος εξαερισμού με το ημιδιάφανο κεντρικό τμήμα, το ταχύμετρο με το λευκό φόντο και το στροφόμετρο με ξεχωριστό όργανο τοποθετημένο πάνω από το ταχύμετρο (δεν υπήρχε στη βασική έκδοση). Όσον αφορά την εργονομία δεν εντοπίζεται κάποιο πρόβλημα, πέρα από την απουσία δεύτερου διακόπτη στην πόρτα του οδηγού για να ανοίγει και το παράθυρο του συνοδηγού. Τα εμπρός καθίσματα με το ενιαίο προσκέφαλο παρέχουν μέτρια πλευρική στήριξη, ενώ οι ζώνες ασφαλείας είναι ψηλά τοποθετημένες και δεν διευκολύνουν για τους πιο κοντούς οδηγούς. Από πλευράς χώρων οι εμπρός επιβάτες χωράνε με άνεση, όμως στο πίσω κάθισμα δύο άτομα κανονικού αναστήματος θα ζοριστούν. Στα μείον το πολύ μικρό πορτ μπαγκάζ των 139 λίτρων με το ψηλό κατώφλι φόρτωσης.

Το 107 με μήκος μόλις 3.430 χλστ. είναι ιδανικό για τα μεγάλα αστικά κέντρα, καθώς παρουσιάζεται ιδιαίτερα ευέλικτο. Στους επιτόπιους ελιγμούς ο οδηγός εκτιμά δεόντως το ελαφρύ τιμόνι που «κόβει» αρκετά, την ορατότητα από τα μεγάλα εμπρός παράθυρα και τους μεγάλους εξωτερικούς καθρέπτες. Η ανάρτησή του φιλτράρει με καλό τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων, όμως οι οδηγοί ίσως αναζητήσουν πιο μαλακή ρύθμιση και αναπαυτικά καθίσματα. Τα πλατιά μετατρόχια αυξάνουν την σταθερότητα, καθώς το 107 αποπνέει ασφάλεια ακόμα και σε ρυθμούς που δεν συμβαδίζουν με το αστικό του προφίλ. Ο τρικύλινδρος 1.000άρης κινητήρας με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων αποδίδει 68 ίππους και 93 Nm, ισχύς που επαρκεί για το μικρό του αμάξωμα. Το μοτέρ αυτό είναι πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού (0-100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ.) και η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται κοντά στα 6 λτ./100 χλμ.

Get it on Google Play Download on the App Store