Ερωτεύσιμο νέο SUV με 26.900 ευρώ

  • Ford-Puma-Gen-E-side
  • Ford Puma Gen-E (2)
  • Ford Puma Gen-E (39)
  • Ford Puma Gen-E (35)
  • Ford Puma Gen-E (36)
  • Ford Puma Gen-E (11)
  • Ford Puma Gen-E (15)
  • Ford Puma Gen-E (18)
  • Ford Puma Gen-E (24)
  • Ford Puma Gen-E (5)
  • Ford Puma Gen-E (3)
  • Ford Puma Gen-E (9)
  • Ford Puma Gen-E (10)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Ford-Puma-Gen-E-side.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Puma-Gen-E-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Puma-Gen-E-39.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Puma-Gen-E-35.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Puma-Gen-E-36-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Puma-Gen-E-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Puma-Gen-E-15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Puma-Gen-E-18.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Puma-Gen-E-24.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Puma-Gen-E-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Puma-Gen-E-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Puma-Gen-E-9.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Puma-Gen-E-10.jpg

Τα αυτοκίνητο αποτελεί βασικό μέσο μετακίνησης για χιλιάδες οδηγούς που κυκλοφορούν καθημερινά στα μεγάλα αστικά κέντρα και περνούν πάρα πολλές ώρες πίσω από το τιμόνι του. Οπότε θα πρέπει να εξυπηρετεί πολλαπλές ανάγκες, να είναι πρακτικό, πλήρως εξοπλισμένο και συνδεδεμένο και να δαπανά όσο το δυνατό λιγότερα ευρώ κατά τη χρήση του. Παράλληλα, κάποια μοντέλα κάνουν το «κλικ» με την πρώτη ματιά, ενώ όσο καιρό περνά ο οδηγός μαζί τους, τόσο πολύ τον κάνουν να νιώθει ευχάριστα και να μη το βαριέται.

Ένα τέτοιο SUV που μπορεί και να το «ερωτευτεί» ο οδηγός του, είναι το νέο Ford Puma Gen-E. Το ήδη πολύ αξιόλογο Puma με τους mild hybrid κινητήρες βενζίνης, έγινε ακόμα καλύτερο στην περίπτωση του αμιγώς ηλεκτρικού Puma Gen-E. Κάποιοι εύλογα θα σκεφτούν ότι είναι το ίδιο αυτοκίνητο με άλλο κινητήρα. Στην πράξη όμως δεν είναι έτσι τα πράγματα, αφού πέρα από τις όποιες σχεδιαστικές ή μηχανικές τροποποιήσεις παρουσιάζεται πολύ πιο ραφιναρισμένο, αλλά χωρίς να χάσει τον σπορτίφ χαρακτήρα του. Το κερασάκι στην τούρτα είναι η πολύ χαμηλή δαπάνη για το ρεύμα που καταναλώνει και κάνει τον οδηγό του να το ερωτευτεί ακόμα πιο πολύ!

Ένα «αιλουροειδές» στους δρόμους

Το νέο Ford Puma Gen-E ακολουθεί τη σχεδιαστική σιλουέτα του μοντέλου με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, όμως φέρει «επεμβάσεις» που το κάνουν ακόμα πιο ξεχωριστό και υπογραμμίζουν την αμιγώς ηλεκτρική του τεχνολογία. Μπροστά τη διαφορά κάνει αμέσως η μάσκα κλειστού τύπου με το διακοσμητικό μαύρο πλαίσιο στο πάνω μέρος και το λογότυπο της μάρκας να κυριαρχεί στο κέντρο. Τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα ενισχύουν τη δυναμική του όψη, ενώ στο πλάι, οι μυώδεις επιφάνειες και η κεκλιμένη γραμμή της οροφής ενισχύουν το σπορτίφ προφίλ. Στο πίσω μέρος το λευκό χρώμα της γραμματοσειράς προδίδει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, όπως και η έλλειψη εξάτμισης. Διαφορετικό σχεδιασμό έχουν και οι ζάντες αλουμινίου, ενώ το όλο σύνολο δείχνει πιο μοντέρνο με τις μικρές αυτές αισθητικές διαφοροποιήσεις.

Πλήρως εξοπλισμένο και με πορτ μπαγκάζ μεγαλύτερου SUV

Αλλαγές συναντώνται και στο εσωτερικό του Puma Gen-E που του προσδίδουν μια πιο μοντέρνα εικόνα. Πιο συγκεκριμένα έχει ανασχεδιαστεί η βάση της κεντρικής κονσόλας λόγω της αφαίρεσης του λεβιέ των ταχυτήτων και της μεταφοράς του στην κολόνα του τιμονιού. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται η οθόνη αφής πολυμέσων των 12 ιντσών, σε συνδυασμό με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,8 ιντσών. Το λειτουργικό σύστημα SYNC 4 περιλαμβάνει δυνατότητα ασύρματων ενημερώσεων, πλοήγηση και ενσωματωμένο modem 5G. Την ποιότητα αναβαθμίζουν οι μαλακές επενδύσεις (με το γκρι χρώμα) στο ταμπλό και στις πόρτες, μαζί με τη γεροδεμένη συναρμογή. Οι διαθέσιμοι χώροι επαρκούν για τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων ενήλικων ατόμων κανονικού αναστήματος, όμως εκεί που εντυπωσιάζει είναι στο χώρο αποσκευών των 523 λτ., συμπεριλαμβανομένων των πλήρως εκμεταλλεύσιμων 145 λτ. του GigaBox κάτω από το δάπεδο. Χρήσιμα είναι και τα 42 λτ. κάτω από το εμπρός καπό (frunk).

Στον εξοπλισμό του ανήκουν μεταξύ άλλων αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακοι, αυτόματος κλιματισμός, οι οθόνες που αναφέραμε παραπάνω, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, 17άρες ζάντες αλουμινίου, προβολείς Full LED, αυτόματη αλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων, φιμέ κρύσταλλα, ασύρματη φόρτιση smartphone κ.λπ. Επίσης, συνοδεύεται από τον κατασκευαστή με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. και πωλείται στην τιμή των 26.906 ευρώ με το όφελος Ford των 6.500 ευρώ και τις 3.000 ευρώ από την κρατική επιδότηση.

Ερωτεύσιμο και στην οδήγηση

Το Puma Gen-E κινείται από ένα μοτέρ ισχύος 168 ίππων και 290 Nm ροπής, το οποίο είναι επαρκέστατο για το αμάξωμα των 1,5 τόνων και πολύ οικονομικό σε κατανάλωση ρεύματος. Στη δοκιμή βρέθηκε στις 14 kWh/100 χλμ., που σημαίνει ότι με μια μέση τιμή kWh στα 0,10-0,15 ευρώ, τα 100 χλμ. στοιχίζουν 1,4-2,1 ευρώ. Ακόμα και με όλες τις πρόσθετες χρεώσεις, το συνολικό κόστος δεν το φτάνει κανένα συμβατικό αυτοκίνητο. Με την μπαταρία των 54 kWh (χρησιμοποιήσιμη 43 kWh), το Puma Gen-E διανύει κοντά στα 310 χιλιόμετρα, ή περισσότερα στην πόλη. Με ταχυφορτιστή (DC) έως 100 kW η μπαταρία αναπληρώνει ενέργεια από 10% έως 80% σε 23 λεπτά. Παράλληλα επιταχύνει άμεσα σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ, φτάνοντας τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. και τη μέγιστη ταχύτητα των 160 χλμ./ώρα.

Η ύπαρξη του ηλεκτροκινητήρα σημαίνει κατακόρυφη μείωση θορύβου και κραδασμών και πολύ μεγαλύτερη άνεση στην οδήγηση, σε συνδυασμό και με τη λειτουργία one-pedal driving που καθιστά ελάχιστη τη χρήση του φρένου (άρα και φθορές σε δίσκους/τακάκια). Επιπρόσθετα, η Ford έχει εξοπλίζει το Puma Gen-E με τρία προγράμματα οδήγησης (Normal, Eco και Sport). Ένα ακόμα στοιχείο που κάνει τον οδηγό του Puma να το ερωτεύεται ακόμα πιο πολύ, είναι ο τρόπος που πατάει στο δρόμο και η αίσθηση που του μεταφέρει. Πιθανώς θα περίμενε κανείς ότι είναι ένα αδιάφορο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πατάς γκάζι και φεύγει. Όμως το Puma Gen-E δεν αποκόβει τον οδηγό του από τα τεκταινόμενα του δρόμου γιατί διαθέτει άμεσο, ακριβές και με πολύ καλή πληροφόρηση τιμόνι, οι αναρτήσεις ελέγχουν σωστά τις κινήσεις του αμαξώματος και εξασφαλίζουν μικρές κλίσεις στις στροφές, χωρίς ανεπιθύμητα σπιναρίσματα. Το εξίσου σημαντικό είναι ότι αναρτήσεις του αμβλύνουν με αποτελεσματικό τρόπο τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, καλύτερα από το Puma με τα θερμικά μοτέρ.

Get it on Google Play Download on the App Store