Το ηλεκτρικό σεντάν Nissan που σπάει ταμεία

  • nissan n7
  • Nissan-N7-sedan-00019-2048×1196
  • nissan_n730
  • nissan_n796
  • Nissan-N7-sedan-00026-2048×1356
  • nissan_n78
  • nissan_n7_8
  • nissan_n7_6
  • Nissan-N7-GT-R-jhghj-copy-2048×1152
  • Nissan-N7-China-03-1024×576
  • Nissan-N7-GT-R-13
  • Nissan-N7-GT-R-12
  • nissan_n7580
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/nissan-n7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Nissan-N7-sedan-00019-2048x1196-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/nissan_n730.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/nissan_n796.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Nissan-N7-sedan-00026-2048x1356-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/nissan_n78.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/nissan_n7_8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/nissan_n7_6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Nissan-N7-GT-R-jhghj-copy-2048x1152-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Nissan-N7-China-03-1024x576-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Nissan-N7-GT-R-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Nissan-N7-GT-R-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/nissan_n7580.jpg

Η Nissan περνάει δύσκολες στιγμές, αλλά δεν παύει να αποτελεί υπολογίσιμη δύναμη στο πεδίο της αυτοκίνησης. Και νέο Micra παρουσίασε εξάλλου, και νέο Leaf, τα Qashqai και X-Trail εξακολουθούν να σημειώνουν αξιοσέβαστα νούμερα πωλήσεων. Σε αυτά, έρχεται να προστεθεί μια πολύ ευχάριστη έκπληξη από την Κίνα.

Το N7 έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Dongfeng, αποτελώντας στην ουσία αντίγραφο του 007. Γνωστό και αγαπημένο EV για το κινεζικό κοινό, που όπως φαίνεται του άρεσε η προσθήκη των σημάτων της Nissan. Τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας, το N7 προσέλκυσε 17.000 ανθρώπους στις αντιπροσωπείες της εταιρίας. Η ζήτηση παραμένει ζωηρότατη, καθώς τον Αύγουστο ταξινομήθηκαν 10.148 μονάδες και βρέθηκε στην κορυφή των εισαγόμενων ηλεκτρικών της κινεζικής αγοράς, αφήνοντας πίσω του εδραιωμένα ονόματα του χώρου. Κυριότερα, στον ιαπωνικό εμφύλιο με τη Honda, η οποία λάνσαρε τα νέα S7 και P7 στην Κίνα, κάνει πάρτι. Τα δυο Honda (που είναι σημαντικά ακριβότερα) αθροιστικά δεν έχουν καταφέρει ακόμα να ξεπεράσουν τα 10.000 κομμάτια σε μηνιαία βάση, οπότε η κυριαρχία του ηλεκτρικού σεντάν Nissan είναι αδιαμφισβήτητη.

Το σχεδόν 5μετρο (4.930 χλστ. μήκος, 1.895 χλστ. πλάτος, 1.487 χλστ. ύψος, 2.915 χλστ. μεταξόνιο) N7 προσφέρεται σε μια σειρά από εκδόσεις ισχύος, με μονό ηλεκτροκινητήρα πίσω και απόδοση από 218 έως 272 ίππους, αντλώντας ενέργεια από μπαταρία είτε 58 kWh, είτε 73 kWh. Η αυτονομία ποικίλει μεταξύ 510 και 635 χλμ., πάντα στον κινεζικό κύκλο CLTC, ενώ οι τιμές -που αποτελούν το τεράστιο προσόν του μοντέλου- ξεκινούν από τις μόλις 119.900 γουάν (ούτε 14.450 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store