Η Alfa Romeo διεύρυνε προς τα κάτω την γκάμα της με το λανσάρισμα της Junior, η οποία τοποθετείται στη δημοφιλέστερη κατηγορία της αγοράς, αυτή των μικρών SUV. Διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρων, τον υβριδικό 1.2 eDCT 136 hp και τον αμιγώς ηλεκτρικό 156 hp 54 kWh. Όλες οι εκδόσεις της Junior προσφέρονται τώρα με εκπτώσεις, ενώ στην Elettrica το συνολικό όφελος για τον πελάτη φτάνει έως τις 14.000 ευρώ (μαζί με την κρατική επιδότηση).
Πιο αναλυτικά, για την Junior Ibrida 1.2 eDCT 136 hp ισχύει έκπτωση λιανικής 1.400 ευρώ και οι τιμές διαμορφώνονται στις 28.500 ευρώ για την αρχική έκδοση και στις 31.300 ευρώ για την Speciale. H Junior Elettrica 156 hp 54 kWh προσφέρεται με έκπτωση λιανικής 3.500 ευρώ σε όλες τις εκδόσεις της. Μαζί με την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», οι τιμές εκκινούν από μόνο 25.320 ευρώ (36.900 ευρώ αρχική χωρίς τα οφέλη). Η Speciale προσφέρεται από 27.290 ευρώ (αρχική 39.500 ευρώ) και η κορυφαία στην γκάμα Veloce 280 hp 54 kWh από 32.900 ευρώ (έναντι 46.900 ευρώ αρχικής).
Στον στάνταρ εξοπλισμό της νέας Alfa Romeo Junior περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων: κεντρική οθόνη αφής πολυμέσων 10,1 ιντσών με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακοι, αυτόματος κλιματισμός, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αισθητήρας βροχής, εκκίνηση χωρίς κλειδί, ενεργό cruise control, προβολείς LED, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, κ.λπ. Στην Speciale προστίθενται σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου, πλοήγηση, αναγνώριση οδικών σημάτων, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά ανοιγόμενο πορτ μπαγκάζ, ατμοσφαιρικός φωτισμός, θερμαινόμενο εμπρός κάθισμα, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού με λειτουργία μασάζ, αλουμινένια πεντάλ και διαφορετικές επενδύσεις και διακοσμητικά. Επίσης, η Junior καλύπτεται από 4 χρόνια εγγύηση (ή 60.000 χλμ.) για τα μηχανικά μέρη καθώς και 8ετή εγγύηση για την μπαταρία υψηλής τάσης της Elettrica.
Σε επίπεδο κινητήρων, η Junior Ibrida τροφοδοτείται με τον 1.2 λτ. turbo τρικύλινδρο βενζίνης κύκλου Miller, απόδοσης 136 ίππων και 230 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ. Η μετάδοση στους εμπρός τροχούς γίνεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, στο οποίο έχει ενσωματωθεί ένας 48V ηλεκτρικός κινητήρας ισχύος 28 ίππων. Υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου και με την παροχή ρεύματος από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 0,89 kWh ενεργειακής χωρητικότητας, η Junior μπορεί και κινείται αμιγώς ηλεκτρικά. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 206 χλμ./ώρα, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Η Junior Elettrica στις αρχικές της εκδόσεις εφοδιάζεται με μοτέρ ισχύος 156 ίππων και 260 Nm ροπής. H επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 9,0 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 150 χλμ./ώρα. Η Alfa Romeo ανακοινώνει αυτονομία 412 χλμ. σε συνδυαστικό κύκλο με κατανάλωση 15,1 kWh/100 χλμ., η 588 χλμ. σε αστική χρήση. Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 54 kWh φορτίζει σε 27 λεπτά από 20%-80% σε φορτιστή 100kW, ενώ σε AC 11kW απαιτούνται 5 ώρες και 45 λεπτά για το 0-100%. Η κορυφαία Junior Veloce διαθέτει ισχύ 280 ίππων και 345 Nm, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δλ., φτάνει τα 200 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, καταναλώνει σε μεικτές συνθήκες 18,7 kWh/100 χλμ. και παρέχει μεικτή αυτονομία 320 χλμ. ή 429 χλμ. στην πόλη.