Το Suzuki Jimny 5d (ή XL σε κάποιες αγορές) παραδίδει σεμινάρια πωλήσεων, κάνοντας τους Ιάπωνες περήφανους με τις εμπορικές επιδόσεις του. Jimny 5D άκουγαν στην Ιαπωνία μέχρι τώρα, όμως, και Jimny 5d δεν έβλεπαν. Το μακρύτερο Jimny διατίθεται σε μια σειρά από αγορές, με πρώτη και καλύτερη εκείνη της Ινδίας, αλλά από εκείνη της χώρας προέλευσης (αν και στην ουσία είναι προϊόν της ινδικής Maruti Suzuki, από την οποία κατασκευάζεται) απουσίαζε. Αυτό αλλάζει το 2025, καθώς δυο χρόνια μετά το ντεμπούτο του, ο οικογενειακός «Τζίμης» πάει Ιαπωνία.
Εκεί, σύμφωνα με εγχώρια δημοσιεύματα, θα λέγεται Jimny Nomade. Σαφώς πιο εύηχο όνομα από το κοινότυπο «5d» ή «XL», αλλά δίχως καμία αλλαγή εμφανισιακά-μηχανικά σε σχέση με την Ινδία. Φυσικά ο εξοπλισμός ασφαλείας είναι πλουσιότερος, ενώ προστίθενται και νέα χρώματα στην παλέτα (σαν τα Sizzling Red Metallic και Celestial Blue Pearl Metallic των φωτογραφιών), ωστόσο ιαπωνικό και ινδικό πεντάπορτο Jimny διατηρούν ταυτόσημα χαρακτηριστικά. Το μήκος φτάνει τα 3.890 χλστ. (3.985 με την εξωτερική ρεζέρβα) και ξεπερνά κατά 340 χλστ. το τρίθυρο, ενώ ανάλογη αύξηση συναντάμε στο μεταξόνιο (2.590 χλστ. αντί 2.250 χλστ.) και εννοείται, καμία σχέση το πορτμπαγκάζ (322 λίτρα αντί 208).
Οι μεγαλύτερες διαστάσεις δεν στοιχίζουν τίποτα σε εκτός δρόμου δυνατότητες, πλην της μικρότερης γωνίας ράμπας λόγω μεγαλύτερου μεταξονίου (25 μοίρες αντί 28). Εκείνες της προσέγγισης και αποχώρησης μένουν απαράλλαχτες, στις 36 και 47 μοίρες αντίστοιχα, ενώ κοινά είναι και τα 210 χλστ. της απόστασης από το έδαφος. Ο κινητήρας, αντίθετα, εδώ δεν είναι ο τυπικός 1.5 VVTL. Παραμένει ατμοσφαιρικός, ωστόσο στο σχεδόν 4μετρο Jimny, αποκτά τη συνδρομή mild hybrid συστήματος. Η απόδοση φτάνει τους 105 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 134 Nm στις 4.400 σ.α.λ. (+3 ίπποι και +4 Nm σε σχέση με τον απλό 1.5 του δικού μας LCV), σε συνεργασία με 5άρι χειροκίνητο ή 4άρι αυτόματο κιβώτιο. Το σύστημα μετάδοσης αποτελείται από την τετρακίνηση AllGrip με τα τρία διαφορικά και το βοηθητικό κιβώτιο, η ανάρτηση από άκαμπτους άξονες και το πλαίσιο είναι το κλασικό, ανθεκτικό, τύπου σκάλας. Εναλλακτικά υπάρχει και έκδοση 2WD, με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς.
Η διάθεση του Jimny Nomade θα ξεκινήσει στην Ιαπωνία τον προσεχή Απρίλιο, με τιμή από 2.651.000 γεν (16.523 ευρώ) – 566.500 γεν (3.555 ευρώ) ακριβότερό από το βασικό τρίθυρο Jimny.