Mercedes: «Χάσαμε πελάτες λόγω της 2.0λιτρης C 63»

Το 2022 η Mercedes πήρε μια ιδιαίτερα αμφιλεγόμενη απόφαση, αντικαθιστώντας τον V8 κινητήρα στο μηχανοστάσιο της C63 με ένα plug-in υβριδικό σύνολο, που βάση έχει έναν 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο. Κατευθείαν οι επικρίσεις και τα αρνητικά σχόλια άρχισαν να πέφτουν βροχή, καθώς τα οκτακύλινδρα μοτέρ αποτελούσαν μέρος της κορυφαίας C-Class από το 2007 και την πρώτη C 63 AMG, με τον ατμοσφαιρικό V8 των 6.2 λίτρων. Κι όπως παραδέχονται οι ίδιοι, οι Γερμανοί, η δυσαρέσκεια του κόσμου αποτυπώνεται στις πωλήσεις.

Το αφεντικό της Mercedes-AMG, Michael Schiebe, παραδέχτηκε σε βρετανικά Μέσα ότι όντως, η φίρμα από τη Στουτγκάρδη έχασε πελάτες λόγω αυτής της αλλαγής κάτω από το καπό: «Βλέπουμε ότι ακόμα και οι πιο πιστοί μας πελάτες, δυσκολεύονται να δεχτούν το συγκεκριμένο concept. Φυσικά έχουμε χάσει και κάποιους αγοραστές που απλά λατρεύουν τους V8 κινητήρες. Το θέμα είναι ότι πρέπει να οδηγήσεις το αυτοκίνητο πρώτα, πρόκειται για πολύ πειστικό προϊόν. Κάναμε μεγάλο άλμα με αυτή την τεχνολογία, την οποία ίσως θα έπρεπε να εξηγήσουμε καλύτερα στους πωλητές και τους καταναλωτές. Θα συνεχίσουμε να τη βελτιώνουμε, το μόνο σίγουρο. Υπάρχει ένα γερμανικό ρητό: “Δεν έχεις δεύτερη ευκαιρία στην πρώτη εντύπωση”. Μπορεί να χάσαμε την πρώτη εντύπωση, αλλά αν της δώσετε την ευκαιρία, η τεχνολογία της C 63 S E Performance θα σας πείσει και εκπλήξει».

Παλιότερα, ο επικεφαλής εξέλιξης του μοντέλου είχε υπογραμμίσει τα πλεονεκτήματα που συνοδεύουν το PHEV σύστημα, όπως η καλύτερη κατανομή βάρους. «Παραδείγματος χάρη, ο V8 ήταν πάντα ένα πολύ μεγάλο βάρος για το μπροστινό του αυτοκινήτου. Τώρα έχουμε έναν πανίσχυρο τετρακύλινδρο, τον πιο δυνατό τετρακύλινδρο στον κόσμο (σ.σ. 481 άλογα και 545 Nm από 2.0 λίτρα), και έναν ακόμη 204 ίππων -ηλεκτροκινητήρα- στον πίσω άξονα. Κάτι πραγματικά πολύ ωφέλιμο για την κατανομή βάρους, το χειρισμό και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου», έλεγε ο Steffen Jastrow προ διετίας. Να θυμίσουμε πως η κορυφαία C-Class προσφέρει συνδυαστικά 681 άλογα και 1.020 Nm ροπής στο δεξί πόδι του οδηγού (+170 άλογα σε σχέση με την απερχόμενη C 63 S και + 204 από τη βασική C 63 W205) και παρά τα 2.036 κιλά της (+356 κιλά), επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 3,3 δλ. (-0,7 δλ. σε σχέση με πριν).

Get it on Google Play Download on the App Store