Οι Mercedes-AMG συνεχίζουν το ταξίδι τους στην οδό των τετρακύλινδρων κινητήρων, όπου κύλησε τους τροχούς της πρώτη η A 45 MK1, αλλά και των πανίσχυρων υβριδικών συνόλων, που εγκαινίασε η C 63 S E Perfomance W206. H GLC 63 S αφήνει τον 4.0 V8 twinturbo για χάρη του 2.0λιτρου PHEV, παίρνοντας τα πάνω της σε ισχύ και επιδόσεις.
Εμφανισιακά η κορυφαία GLC κάνει απολύτως αισθητή την παρουσία της -ιδιαίτερα στο Spectral Blue των φωτογραφιών- με τα φουσκωμένα φτερά, τη μάσκα Panamericana, τον επιθετικό προφυλακτήρα μπροστά, τον διαχύτη με τις τετραπλές απολήξεις στον πίσω, τα νεύρα στο καπό και τις 22άρες ζάντες. Τα τρυπητά δισκόφρενα (προαιρετικά κεραμικά) των 390 χλστ. εμπρός-370 χλστ. πίσω και οι κόκκινες δαγκάνες (6πίστονες-4πίστονες αντίστοιχα) πίσω από αυτές δίνουν τον τόνο, όπως κάνει και η μικρότερη απόσταση από το έδαφος της ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης ανάρτησης AMG Active Ride Control. Στο εσωτερικό βρίθουν οι δερμάτινες και alcantara επενδύσεις, μαζί με τα φιλέτα ανθρακονημάτων, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα ειδικά σχεδιασμένα γραφικά για τα προγράμματα οδήγησης και το σύστημα πολυμέσων.
Προγράμματα που παρέχουν έλεγχο σε 680 ίππους και 1.020 Nm, προσφορά του συνδυασμού M139 – ηλεκτροκινητήρα. Ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο παράγει 476 άλογα και 550 Nm, διαμορφώνοντας την ειδική απόδοση στους 238 ίππους ανά λίτρο, με την πίεση στο θάλαμο καύσης να φτάνει στα επίπεδα ρεκόρ των 159 bar! Οι τουρμπίνες παίρνουν ισχύ από ένα σύστημα 400 Volt, επιτρέποντας «σπουλάρισμα» στις 175.000 σ.α.λ. Το ηλεκτρικό μοτέρ συνεισφέρει 204 ίππους, για να παραλάβουν συνολικά όλοι οι τροχοί λίγο κάτω από 700 άλογα. Το 9άρι αυτόματο AMG SPEEDSHIFT MCT συνεργάζεται με το σύστημα τετρακίνησης 4Matic+, προσφέροντας ένα καταιγιστικό 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δλ. και μια τελική, που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 275 χλμ./ώρα.
Πληροφοριακά η προηγούμενη GLC 63 S με τον 4.0λιτρο διτούρμπινο V8, απέδιδε 510 άλογα και 700 Nm ροπής. Και τότε το 9άρι αυτόματο με την τετρακίνηση 4Matic+ ρύθμιζαν την κατανομή στις τέσσερις άκρες, φτάνοντας τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,8 δλ. Η διαφορά των 0,3 δλ. είναι μεν μικρή, δεδομένης της πολύ μεγάλης διαφοράς στην ισχύ (170 ίπποι και πάνω από 300 Nm), αλλά θα πρέπει να λάβουμε υπόψη το σημαντικά αυξημένο βάρος της GLC 63 S Performance (2.310 κιλά αντί 1.950).