Η Lamborghini παρουσίασε τον αντικαταστάτη της Huracan, το νέο super sports car μοντέλο Temerario με τη συνδυαστική ισχύ 920 ίππων, προερχόμενη από ένα 4.0 λτ. twin-turbo plug-in hybrid μηχανικό σύνολο. Πρόκειται για το δεύτερο High Performance Electrified Vehicle (HPEV) αυτοκίνητο της Lamborghini, μετά τη Revuelto.
Με την Temerario η Lamborghini πέτυχε νέα στάνταρ και όσον αφορά την αεροδυναμική απόδοση, σε συνδυασμό με στιλιστικές λεπτομέρειες και γραμμές που αντιπροσωπεύουν ένα ακόμη ορόσημο στη σχεδίαση της μάρκας. Επίσης, εντελώς νέο είναι το πλαίσιο αλουμινίου το οποίο, χάρη στη χρήση ενός υπερελαφρύ κράματος αιχμής υψηλής αντοχής, αυξάνει σημαντικά τη στρεπτική ακαμψία και συμβάλλει στα εξαιρετικά δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά. Ο εξωτερικός σχεδιασμός διακρίνεται από τις καθαρές γραμμές, χωρίς περιττά στοιχεία εντυπωσιασμού. Η Temerario έχει μήκος 4.706 χλστ., πλάτος 1.996 χλστ., ύψος 1.201 χλστ. και μεταξόνιο 2.658 χλστ.
Αντίστοιχα και το εσωτερικό εμφανίζει μια ισορροπία μεταξύ της ψηφιακότητας και του κλασικού στιλ, ενώ γίνεται χρήση υψηλής ποιότητας υλικών, όπως δέρματος, σουέτ και ανθρακονήματος. Ακολουθώντας τη φιλοσοφία «Feel like a pilot», χάρη στο ταμπλό νέας γενιάς, ο… πιλότος και ο συγκυβερνήτης γίνονται γρήγορα ένα με το αυτοκίνητο. Ο οδηγός μπορεί να φτάσει σε όλα τα χειριστήρια από την τέλεια θέση του καθίσματος, ενώ στην κεντρική κονσόλα όπου φιλοξενείται η 8,4 ιντσών οθόνη υπάρχει χώρος για smartphone και πορτοφόλι. Ο οδηγός λαμβάνει όλες τις πληροφορίες από τον πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών, ωστόσο και ο συνοδηγός δεν μένει με το παράπονο, μιας και μπροστά του βρίσκεται μία ακόμα οθόνη 9,1 ιντσών. Μάλιστα, η Lamborghini αναφέρει ότι χωρά επιβάτες με ύψος έως 2 μέτρα, ακόμα και όταν φορούν κράνος. Όσο για το χώρο αποσκευών κάτω από το εμπρός καπό, είναι μόλις 112 λίτρα.
Για την κίνηση του πλήρως αλουμινένιου αμαξώματος των 1.690 κιλών της Lamborghini Temerario φροντίζουν ένας θερμικός «υψηλόστροφος» biturbo κινητήρας συνδυασμένος με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο νέος 4λιτρος V8 αποδίδει 800 άλογα στις 9.000-9.750 σ.α.λ. και 730 Νm στις 4.000-7.000 σ.α.λ. Ο κάθε ένας από τους ηλεκτροκινητήρες έχει ισχύ 150 ίππους, μεταξύ των οποίων οι δύο με μέγιστη απόδοση σχεδόν 300 PS και με ροπή έως 2.150 Nm (η συνεχής απόδοση είναι 82 PS) κινούν τον μπροστινό άξονα, όταν απαιτείται τετρακίνηση. Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 3,8 kWh και φορτίζει είτε από εξωτερική πηγή σε 30 λεπτά, είτε με την ανάκτηση ενέργειας και με τη βοήθεια του V8 κινητήρα. Ηλεκτρική αυτονομία δεν αναφέρεται, ωστόσο θα είναι πολύ μικρή.
Για τη μετάδοση της κίνησης φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 ταχυτήτων, τοποθετημένο εγκάρσια πίσω από τον V8. Όλη αυτή η δύναμη και η τεχνολογία επιταχύνει την Lamborghini Temerario από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,7 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 343 χλμ./ώρα. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν τα κεραμικά δισκόφρενα των 410×38 χλστ. εμπρός με τις 10πίστονες δαγκάνες και τα πίσω με διάμετρο 390×32 χλστ. και 4πίστονες δαγκάνες. Επίσης, πατάει σε 20άρες ζάντες εμπρός με ελαστικά 255/35 και 21 ιντσών πίσω με ελαστικά 325/30.