Η απόκτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου σήμερα, δεν έχει καμία σχέση σε τιμές, αλλά και σε τεχνολογίες με μια πενταετία πίσω για παράδειγμα. Αν πάμε στη δεκαετία, τότε υπάρχει ένα μεγάλο χάσμα. Βέβαια, δεν έχουν ακριβύνει μόνο τα αυτοκίνητα, αλλά τα πάντα, με αποτέλεσμα πολύς κόσμος να ασφυκτιά οικονομικά. Παρόλα αυτά δεν είναι όλα τα αγαθά απλησίαστα προς το ευρύ καταναλωτικό κοινό, αφού ευκαιρίες υπάρχουν για όσους θέλουν τα λεφτά που θα δώσουν να πιάσουν τόπο, δίχως να ξοδευτούν ή να χρεωθούν πολύ.
Μια τέτοια περίπτωση νέου μοντέλου και μάλιστα της πιο δημοφιλούς κατηγορίας των μικρών SUV, είναι το προσφάτως ανανεωμένο και άρτι αφιχθέν στην Ελλάδα, Hyundai Bayon. Με τις αλλαγές που φέρει παρουσιάζεται πιο ελκυστικό και σύγχρονο από πριν, όμως οι τιμές του (και με την έκπτωση των 800 ευρώ) βρίσκονται στα επίπεδα των supermini και όχι των B-SUV. Ενδεικτικά το εισαγωγικό Bayon 1.2 MPI 79 PS διατίθεται από 19.690 ευρώ και το 1.0 T-GDI 100 PS από 21.190 ευρώ. Όσοι πάλι θέλουν την ευκολία ενός σύγχρονου αυτόματου κιβωτίου με υβριδική τεχνολογία, θα επιλέξουν το 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid 7DCT στην τιμή των 23.090 ευρώ, η οποία είναι πιο συμφέρουσα από πολλών supermini αυτόματων.
Καταρχήν, το ανανεωμένο Bayon απέκτησε πιο καλλίγραμμη αισθητική εξωτερικά, χάρη στο ανασχεδιασμένο και πιο κομψό εμπρός τμήμα του. Ο προφυλακτήρας με τον πλατύ κεντρικό αεραγωγό, τα ενσωματωμένα κυρίως φωτιστικά σώματα, τους επιπλέον αεραγωγούς και την ασημί ποδιά προσθέτει επιπλέον δυναμισμό. Νέο στοιχείο αποτελεί και ο διακοσμητικός κεντρικός φωτισμός ημέρας που έχει ενσωματωθεί στο τελείωμα του καπό και δημιουργεί μια ενιαία, λεπτή φωτεινή λωρίδα (Seamless Horizon). Αλλαγμένος είναι ακόμα ο πίσω προφυλακτήρας, όπως και τα σχέδια των ζαντών.
Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Hyundai Bayon συναντώνται νέες υφασμάτινες επενδύσεις, ενώ ο στάνταρ εξοπλισμός είναι ακόμα πιο πλούσιος από πριν. Από την πρώτη έκδοση Premium εξοπλίζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών με Apple CarPlay και Android Auto, συν το σύστημα τηλεματικής Hyundai Bluelink για έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως. Μαζί με αυτά προσθέστε τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και πολλά ακόμα. Παράλληλα το εσωτερικό του Bayon διακρίνεται για τη στιβαρή του κατασκευή, τους άνετους χώρους για τους επιβάτες και το ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ (334 λίτρα).
Πολύ ταιριαστός στο αμάξωμα του Hyundai Bayon με το μήκος των 4.180 χλστ. και το βάρος των 1.145 κιλών, είναι ο γνωστός και με αξιόλογα χαρακτηριστικά turbo κινητήρας των 998 κ.εκ. με τεχνολογία Διαρκώς Μεταβαλλόμενης Διάρκειας Βύθισης των Βαλβίδων CVVD. Οι 100 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ. και τα 200 Nm ροπής στις 2.000-2.500 σ.α.λ. περνούν ομαλά στο δρόμο μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7DCT. Ο οδηγός απολαμβάνει περισσότερη ευκολία και άνεση, έχει στη διάθεσή του και χειροκίνητες αλλαγές, έως και λειτουργία Rev Matching (ρυθμίζει αυτόματα τις στροφές του κινητήρα όταν ο οδηγός κατεβάζει ταχύτητα, προσαρμόζοντας την τεχνική «μύτη – τακούνι») στο Sport Mode. Από τις πολύ χαμηλές στροφές έως τις μεσαίες η δύναμη είναι παρούσα, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ., κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή) και εκπομπές CO2 115 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).