Τα SUV έκαναν δυναμικό ξεκίνημα το 2024, αφού τους τρεις πρώτους μήνες το μερίδιο των ταξινομήσεών τους επί του συνόλου της αγοράς άγγιξε το 57%. Υψηλότερη και με διαφορά ζήτηση σημειώνουν τα μικρά SUV από κάθε άλλη κατηγορία, αφού φέτος έχουν ξεπεράσει το 30%, που σημαίνει ότι σχεδόν 1 στα 3 νέα αυτοκίνητα που ταξινομούνται στην Ελλάδα είναι B-SUV.
Μεταξύ αυτών κυρίαρχη θέση καταλαμβάνει το ανανεωμένο Peugeot 2008 με πρώτη θέση το πρώτο 3μηνο. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 24.100 ευρώ στην αρχική έκδοση 1.2 PureTech 100 PS Active, το 1.2 PureTech 130 PS EAT8 Allure κοστίζει από 29.900 ευρώ και το 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 Active εκκινεί από τις 27.100 ευρώ. Το ντίζελ 2008 προσφέρεται στη χαμηλότερη τιμή από οποιοδήποτε SUV με πετρελαιοκινητήρα και μάλιστα με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Γεγονός που το κάνει ακόμα πιο συμφέρον και δελεαστικό ως αγορά, σε συνδυασμό και με την πολύ χαμηλή κατανάλωση.
Εξοπλισμός Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 PS EAT Active:
- 6 αερόσακοι
- Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας
- Αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων
- Σύστημα Multimedia με 10 ιντσών και Navigation 3D
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αισθητήρες στάθμευσης πίσω
- Αυτόματος κλιματισμός
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Δυναμικό, ευρύχωρο και πολύ ποιοτικό
Το Peugeot 2008 μετά την ανανέωση που δέχτηκε απέκτησε ακόμα πιο έντονο δυναμισμό, ειδικά στο εμπρός μέρος. Εκεί συναντάμε νέα και φαρδύτερη μάσκα, το νέο σήμα της εταιρίας να δεσπόζει στο κέντρο της, ελαφρώς ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και νέα LED ημέρας με τρεις «νυχιές» εκατέρωθεν του προφυλακτήρα. Με μήκος που φτάνει τα 4.304 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.523 χλστ. και μεταξόνιο 2.605 χλστ. είναι από τα μεγαλύτερα B-SUV. Γεγονός που συμβάλλει με την σειρά του στην άνεση χώρων που προσφέρει για όλους τους επιβάτες. Στο πίσω κάθισμα υπάρχει πολύς αέρας για τα πόδια, ενώ το αρκετό πλάτος δεν θα ζορίζει τη φιλοξενία ενός τρίτου ατόμου. Μπόλικο με τη σειρά του είναι και το πορτ μπαγκάζ των 434 λίτρων με το πλατύ άνοιγμα και το τετραγωνισμένο σχήμα. Στα σημεία αναφοράς του νέου 2008 είναι και ο μοντέρνος σχεδιασμός του εσωτερικού, το οποίο τοποθετείται στα ανώτερα κλιμάκια σε επίπεδο ποιότητας υλικών (μαλακά πλαστικά στο ταμπλό) και φινιρίσματος.
Απολαυστικό στην οδήγηση και με χαμηλή κατανάλωση
Το νέο Peugeot 2008 ευχαριστιέται κανείς να το βλέπει, να είναι μέσα σε αυτό, αλλά και να το οδηγεί. Καταρχήν, οι αναρτήσεις φιλτράρουν τη συντριπτική πλειονότητα των ανωμαλιών, εξασφαλίζοντας πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άνεση. Στις στροφές οι μικρές κλίσεις, το άμεσο μπροστινό, η ακριβής αίσθηση στα φρένα και η μπόλικη πρόσφυση συνθέτουν το προφίλ των δυναμικών χαρακτηριστικών. Όσον αφορά τον 4κύλινδρο 1.5 BlueHDi προσφέρει στο δεξί πεντάλ 130 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ., πάντα σε αποκλειστική συνεργασία με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο αλλάζει ομαλά σχέσεις και ενισχύει περεταίρω την άνεση του οδηγού. Παράλληλα, το μοτέρ εμφανίζει πολιτισμένη λειτουργία με χαμηλή στάθμη θορύβου και κάνει ξεκούραστα τα ταξίδια. Η μέση τιμή κατανάλωσης βρίσκεται σε πραγματικές συνθήκες στα 5,5 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 131 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 84 ευρώ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.499 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 130/3.750 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 300/1.750 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,9 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 196 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.)* | 5,5 |
CO2 (γρ./χλμ.) | 131 |
*Δοκιμής |