Υπερβάλλοντα ζήλο επέδειξε η BMW X5 στο τεστ αποφυγής ταράνδου, της οποίας η ουρά φάνηκε υπέρ του δέοντος συμμετοχική και περιόρισε την ταχύτητα ολοκλήρωσης του τεστ. Πέρα από την υπερστροφή πάντως, και η υποστροφή ήταν παρούσα σε αρκετά περάσματα.
Η έκδοση που δοκιμάστηκε αφορά την έκδοση xDrive30d, με τον βασικό ντίζελ 3.0λτ. biturbo εξακύλινδρο εν σειρά των 298 ίππων και 650 Nm. Άλλο βασικός κινητήρας, όμως, άλλο βασική έκδοση. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν φορτωμένο με αρκετά έξτρα, περιλαμβανομένων 21άρων ζαντών σε ελαστικά 275/40-315/35 εμπρός-πίσω και αερανάρτησης. Ο επιπλέον εξοπλισμός βέβαια επιφέρει και ανάλογες αυξήσεις στο βάρος, οι οποίες εν προκειμένω κάνουν τη ζυγαριά να σταματάει στα 2.300 κιλά. Με τόσο βάρος και ύψος που ξεπερνά το 1,76 μ. (1.765 χλστ.), όσο καλοστημένο κι αν είναι ένα αυτοκίνητο, όσο κι αν το βοηθούν τα ηλεκτρονικά, θα έχει πάντα ζητήματα στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης.
Ως γνωστό, η δοκιμασία αποφυγής του κερασφόρου τετράποδου καταπιάνεται με αυτό ακριβώς το θέμα. Και φανερώνει τη δυσκολία της X5 από την πρώτη προσπάθεια, στα 77 χλμ./ώρα. Το βαυαρικό SUV δεν μπορεί καν να μπει στον τελευταίο διάδρομο, χάνοντας εντελώς τη γραμμή του λόγω υποστροφής. Το πρόγραμμα Comfort αντενδείκνυται για τέτοιες καταστάσεις, όπως αποδεικνύουν τα «γυρισμένα» καρέ του αυτοκινήτου στα 70 χλμ./ώρα. Η καλύτερη επίδοση τελικά επιτυγχάνεται στα 72 χλμ./ώρα με το πρόγραμμα Sport, αν και πάλι οριακά διορθώνεται η τροχιά της X5 για την είσοδο στον τελευταίο διάδρομο.