Η Renault το έχει πάρει απόφαση να αλλάξει το στάτους της ηλεκτροκίνησης, καθώς μετά την επιστροφή του 5 και των 25.000 ευρώ που αναμένεται να κοστίζει, ετοιμάζει το λανσάρισμα ενός ακόμα πιο προσιτού EV. Καταλληλότερη κίνηση από την αναβίωση του ονόματος και του σχήματος του Twingo δεν υπήρχε, οπότε ιδού η τέταρτη γενιά του πολυαγαπημένου αυτοκινήτου πόλης!
Σε μορφή πρωτοτύπου ακόμα, αλλά ο ίδιος ο CEO της Renault επισημοποίησε το comeback του μικρού Γάλλου. Ο Luca de Meo έκανε τα αποκαλυπτήρια του Twingo Concept, το οποίο είναι γεμάτο ρετρό πινελιές και πιστό σχεδιαστικά στην πρώτη γενιά, που είχε κάνει ντεμπούτο το 1992. Τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα και η διαμόρφωση-σήμα κατατεθέν του αμαξώματος, μαζί με τους τρεις αεραγωγούς δεξιά (που εδώ είναι μικρές οθόνες, απεικονίζοντας το ποσοστό φόρτισης) στο καπό, συνθέτουν ένα από τα πιο επιτυχημένα retro inspired σχήματα που έχουμε δει. Από τη στιγμή που είναι πρωτότυπο δεν γινόταν να λείπουν οι πελώριες ζάντες (επίσης με έμπνευση από του πρώτου Twingo), αλλά η ουσία είναι μία: το αυτοκίνητο θα μπει στην παραγωγή, και μάλιστα με ένδοξους στόχους.
Όπως δήλωσε ο de Meo, το νέο Twingo θα λανσαριστεί με σκοπό να κατεβάσει τις τιμές στα ηλεκτρικά και να κοντράρει τα επελαύνοντα μοντέλα των Κινέζων κατασκευαστών. Η τιμή εκκίνησης που θέλει η Renault τοποθετείται στις μόλις 20.000 ευρώ, πριν καν να μπουν οι επιδοτήσεις αγοράς! Μιλάμε, δηλαδή, για ένα EV που εύκολα θα μπορεί να ξεκινά ακόμα και από τις 17.000 ευρώ, αναλόγως χώρας και ύψους μπόνους. Ο CEO του Renault Group υπόσχεται παράλληλα τη χαμηλότερη κατανάλωση της κατηγορίας, στις 10 kWh/100 χλμ.
Το Twingo MK4 θα βασίζεται στην πλατφόρμα AmpR Small (το νέο όνομα της CMF-BEV), μαζί με το νέο R5 αλλά και μια ολόκληρη σειρά επερχόμενων EVs τόσο από τη Renault, όσο και τη Nissan. Το ντεμπούτο του προγραμματίζεται για το 2026, προκειμένου να τα βάλει με το νέο Citroen e-C3 και τα ανάλογα μοντέλα που έρχονται από VW, Opel και Hyundai.