Το Nissan Micra αποτελούσε για πολλά χρόνια ένα από τα δημοφιλέστερα μικρά αυτοκίνητα της αγοράς, όμως πλέον μπορεί να το βρει κανείς μόνο στα μεταχειρισμένα, γιατί σταμάτησε η παραγωγή του τον Δεκέμβριο του 2022. Πιο προσιτό μοντέλο στην γκάμα της Nissan είναι τώρα το Juke, το οποίο με την τρέχουσα προσφορά ξεκινά από τις 19.990 ευρώ.
Τελευταία, πέμπτης γενιάς Micra διατίθενται αρκετά στην εγχώρια αγορά των μεταχειρισμένων και ειδικά με τον πολύ καλό 1.500άρη ντίζελ κινητήρα. Κυρίως πρόκειται για αμάξια με πρώτη ταξινόμηση μεταξύ 2017-2019, που πωλούνται σε τιμές κοντά στις 12.000-13.000 ευρώ. Σήμερα με αυτά τα χρήματα καινούργιο αυτοκίνητο δεν υπάρχει, ενώ τα νέα supermini στοιχίζουν το λιγότερο 18.000-20.000 ευρώ με κινητήρες βενζίνης.
Το πιο σύγχρονο Nissan Micra παραμένει ενδιαφέρον σχεδιαστικά και με νεανικό στιλ. Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό του, όπου εντύπωση αμέσως προκαλεί το παχύ μαλακό υλικό που καλύπτει το ταμπλό και το αναβαθμίζει πολύ σε ποιότητα. Ξεχωρίζουν ακόμα το σπορτίφ τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα, ο πλήρης πίνακας οργάνων με την οθόνη στο κέντρο, καθώς και η οθόνη αφής των 7 ιντσών (στις πιο πλούσιες εκδόσεις) για το σύστημα πολυμέσων. Από πλευράς χώρων, στο πίσω κάθισμα θα χωρέσουν δύο ενήλικα άτομα κανονικού αναστήματος, ωστόσο οι πίσω πόρτες έχουν σχετικά μικρό άνοιγμα και δεν διευκολύνουν στην είσοδο και έξοδο. Το πορτ μπαγκάζ με τα 300 λίτρα χωρά όλα τα απαραίτητα, χωρίς όμως να είναι μεγάλο στην κατηγορία με τα τωρινά δεδομένα.
Από τα πιο δυνατά σημεία του Nissan Micra είναι ο δημοφιλής και αξιόπιστος κινητήρας πετρελαίου της Renault, ο 1.5 dCi με την ισχύ των 90 ίππων και τη μπόλικη ροπή των 220 Nm από τις 2.000 σ.α.λ. Λόγω της πολύ καλής ηχομόνωσης, το μηχανικό αυτό σύνολο δεν ενοχλεί τους επιβάτες από πλευράς θορύβου, αλλά ούτε και με δονήσεις. Το τράβηγμά του είναι γεμάτο χάρις στη ροπή, εξασφαλίζοντας γρήγορες επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ.) και κυρίως εν κινήσει ανεξαρτήτως ταχύτητας στο 5άρι κιβώτιο. Σημαντικό του πλεονέκτημα είναι και η χαμηλή κατανάλωση, αφού σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια στα 5,4 λτ./100 χλμ.
Στην οδήγηση παρουσιάζεται ενδιαφέρον μέσω της σχετικά σφιχτής ρύθμισης των αναρτήσεών του και της βελτιωμένης εκδοχής της πλατφόρμας V της Nissan. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που είναι σίγουρο στο στρίψιμο, με αρκετή πρόσφυση, ουδέτερες αντιδράσεις στο όριο και ένα πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι. Ευχάριστο χαρακτήρα παρουσιάζει και στην καθημερινή οδήγηση, όντας ιδιαίτερα ευκολοδήγητο και εύκολο στους ελιγμούς. Στο πεδίο της άνεσης δεν θα ενοχλήσει κατά το πέρασμα από ανωμαλίες, αρκεί να μη φοράει τις μεγάλες 17άρες ζάντες γιατί θέτουν κάποια όρια ιδίως στις πιο έντονες λακκούβες.