Με τους καλύτερους οιωνούς ξεκίνησε η νέα σεζόν της Formula 1 για την Aston Martin, καθώς από τη μια οι Άγγλοι είδαν τον Fernando Alonso να παίρνει την τρίτη θέση του βάθρου, από την άλλη τον ανταγωνισμό να παραδέχεται πως έχουν το δεύτερο ταχύτερο μονοθέσιο (από πρώτη δεν ξεκουνάει η Red Bull). To περασμένο Σ/Κ στο Μπαχρέιν θα το θυμούνται για καιρό, αλλά όχι μόνο για τις επιδόσεις της AMR23.
Στον απόηχο του Grand Prix, το Sport Auto μπήκε στην πίστα με τη Valkyrie και «πολτοποίησε» το ρεκόρ ταχύτερου γύρου για αυτοκίνητα παραγωγής. Ο Christian Gebhardt πήρε θέση πίσω από το παραλληλόγραμμο τιμόνι της, κάμερες και χρονόμετρα άρχισαν να γράφουν το πέρασμα της «Βαλκυρίας», η οποία σημείωσε αποθεωτικά αποτελέσματα σε θέαμα και ουσία. Ο κολασμένος ήχος του ατμοσφαιρικού V12 στις 11.000 σ.α.λ., συνοδεύτηκε από ένα μεγαλοπρεπές 2.01.01 για τα 5,4 χλμ. Bahrain International Circuit, βελτιώνοντας την προηγούμενη καλύτερη επίδοση κατά 5 ολόκληρα δευτερόλεπτα!
Ρεκόρ που άνηκε στην Porsche και την 911 GT2 RS, από το 2021, με 2,06,00. Βέβαια η Valkyrie είναι τουλάχιστον μια κατηγορία πάνω από την πιο σκληροπυρηνική 991.2, αλλά το επίτευγμα είναι επίτευγμα. Η Valkyrie επίσης είναι ταχύτερη και από πολύ γρήγορα αγωνιστικά, όπως η σημερινή (992) 911 GT3 Cup (2.02.00) και η Ferrari 488 Challenge (2.03.716), ενώ οριακά χάνει από τη McLaren 720S GT3 (2.00.675). Για την ιστορία, το ταχύτερο πέρασμα του Alonso στα δοκιμαστικά ήταν στο 1.30.336.
Η ισχυρότερη και ταχύτερη Aston Martin παραγωγής διατηρεί δεσμούς με τη Formula 1, ούσα προϊόν συνεργασίας με τη Red Bull Racing. Η ομάδα που πανηγύρισε τον τίτλο στους Οδηγούς φέτος, με τον Max Verstappen, έβαλε την τεχνογνωσία της στην αεροδυναμική και το στήσιμο της Valkyrie, με τον κινητήρα να εναποτίθεται στους μάστορες της Cosworth. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μια κατασκευή που εξωθεί τα όρια της μηχανολογίας, παράγοντας πάνω από 1 τόνο κάθετης δύναμης (1.100 κιλά στο φρενάρισμα 355-220 χλμ./ώρα, 750 κιλά στις στροφές από 220-355 χλμ./ώρα) και 1.155 ίππους στις 10.500 σ.α.λ., με κόφτη στις 11.100 σ.α.λ.!
Ο ατμοσφαιρικός 6.5 V12 συνεργάζεται με σύστημα KERS -εννοείται προέλευσης F1- και επιταχύνει τα 1.200 κιλά της Valkyrie στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 2,6 δλ., με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα! Η συνολική απόδοση υπολογίζεται σε 1.160 άλογα (μαζί με τα 160 του ηλεκτροκινητήρα), διαμορφώνοντας τη σχέση βάρους-ισχύος στα 1,03 κιλά ανά ίππο!
Η παραγωγή θα περιοριστεί στις 150 μονάδες, εκ των οποίων οι περισσότερες έχουν «φύγει», με αρχική τιμή τα 2,6 εκατ. λίρες (3,05 εκατ. ευρώ).