Η Honda παρουσίασε την πιο Integra εκδοχή του Civic για την αγορά της Κίνας, που κατά 99% είναι το Civic Hatchback (επίσης διαθέσιμο εκεί) με άλλο όνομα. Σε αντίθεση με όσα ξέρουμε εδώ για το χάτσμπακ από το Τόκιο, το Integra δεν διατίθεται μόνο ως υβριδικό αλλά και με τον 1.5 Turbo VTEC.
Το κινεζικό Integra διαφέρει από το Civic μόνο στο εμπρός μέρος, όπου ελαφρώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Αλλαγή που είναι υπεύθυνη για τα επιπλέον 14 χλστ. στο μήκος, το οποίο πλέον ανέρχεται σε 4.563 χλστ. Κατά τα λοιπά, πλάτος (1.802 χλστ.), ύψος (1.415 χλστ.) και μεταξόνιο (2.735 χλστ.) είναι κοινά με του δικού μας Civic. Το ίδιο σίγουρα ισχύει για το εσωτερικό, καθότι οι Κινέζοι δεν μπήκαν καν στον κόπο να δημοσιεύσουν φωτογραφίες από την καμπίνα, πέρα από το λεβιέ του μηχανικού κιβωτίου. Ούτως ή άλλως, η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ Integra και Civic εντοπίζεται στη φανταχτερή διχρωμία του κίτρινου αμαξώματος και της μαύρης οροφής.
Στα μηχανικά μέρη, αντίθετα, το ευρωπαϊκό Civic έχει να ζηλέψει το κινεζικό Integra. Το υβριδικό e:HEV, με τον 2.0λιτρο βενζινοκινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα στα 184 άλογα, εννοείται είναι διαθέσιμο, αλλά όχι μονόδρομος. Ο 1.5 Turbo VTEC συνοδεύει το full hybrid σύνολο, προσφέροντας παράλληλα την επιλογή 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου (συν το κλασικό CVT). H απόδοση παραμένει στα -γνώριμα για εμάς από το προηγούμενο Civic– επίπεδα των 182 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 240 Nm στις 1.700-4.500 σ.α.λ., δίχως ωστόσο να ανακοινώνονται επιδόσεις ή στοιχεία κατανάλωσης.
Ούτε τιμές αναφέρονται, παρότι η GAC-Honda δέχεται προπαραγγελίες για το νέο Integra. Οι εκτιμήσεις πάντως κάνουν λόγο για τιμή εκκίνησης στις 129.900 γουάν (17.600 ευρώ) αναφορικά με το βασικό 240 Turbo, ενώ το e:HEV λέγεται πως θα ξεκινά από τις 163.900 γουάν (22.200 ευρώ).