Το νέο Honda Civic πέρασε απόλυτα επιτυχημένα από την «κρησάρα» του km77.com, καθώς πέτυχε πολύ καλά αποτελέσματα στο τεστ αποφυγής ταράνδου, παρότι η πρώτη προσπάθεια δεν ήταν πετυχημένη.
Οι Ισπανοί δοκίμασαν να περάσουν τους τρεις διαδρόμους με 74 χλμ./ώρα, αλλά -όπως σε πάρα πολλά αυτοκίνητα που δοκιμάζουν- ο πρώτος εσωτερικός κώνος του δεύτερου διαδρόμου στέρησε το έγκυρο της προσπάθειας. Παρόλα αυτά, η συμπεριφορά της ανάρτησης και οι αντιδράσεις του πλαισίου ενέπνευσαν τόση εμπιστοσύνη, ώστε ώθησαν τον οδηγό να πραγματοποιήσει το δεύτερο πέρασμα με υψηλότερη ταχύτητα.
Στα 77 χλμ./ώρα, κι αφού τα χέρια του δοκιμαστή είχαν συγχρονιστεί με την αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης, το -αποκλειστικά υβριδικό στην Ευρώπη- νέο Civic ελίχθηκε με χάρη ανάμεσα στους κώνους, αξιοποιώντας στο έπακρο την πρόσφυση των ελαστικών Michelin Pilot Sport 4 (διαστάσεων 235/45/ R18) και το σετάρισμα αμορτισέρ-ελατηρίων, που επιτρέπουν στο αμάξωμα όση ακριβώς κλίση χρειάζεται για να μεγιστοποιηθεί η επαφή των εξωτερικών τροχών με την άσφαλτο. Είναι χαρακτηριστικό πως το σύστημα ελέγχου ευστάθειας δεν ενεργοποιήθηκε καν, δείγμα του πόσο άνετα μπορεί να πραγματοποιεί απότομες αλλαγές πορείας το Civic e:HEV, παρά το αρκετά μεγάλο βάρος που ξεπερνά τον 1,5 τόνο.