Η MG είναι συνυφασμένη με τα roadster αυτοκίνητα, από τη δεκαετία του 60 και το αλησμόνητο MGB. H σύγχρονη μετενσάρκωση ήρθε το 1995 με το κεντρομήχανο MG F, που αργότερα εξελίχτηκε στο TF και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2005 (στην Κίνα, βέβαια, άντεξε μέχρι το 2011). Έκτοτε, η βρετανική εταιρία είχε πολύ σημαντικότερα προβλήματα να την απασχολούν, όπως αυτό της επιβίωσης, από την εξέλιξη διαδόχου ή αντικαταστάτη.
Από τη στιγμή που τα κινεζικά κεφάλαια της SAIC Motors, στην οποία πλέον ανήκει η MG, εξασφάλισαν σε μεγάλο ποσοστό το μέλλον της εταιρίας, άρχισαν οι νύξεις για παρουσίαση σπορ μοντέλου. Αρχικά με το πρωτότυπο E-Motion Coupé και εν συνεχεία με το περσινό Cyberster, που επανέφερε τη roadster προοπτική για τους Άγγλους. Η τελευταία ενημέρωση, δε, κάνει λόγο για έγκριση παραγωγής από τους ιθύνοντες, που θα σημάνει την επιστροφή ανοιχτού διθέσιου στην γκάμα της MG μετά από δυο δεκαετίες!
Το Auto Express, από όπου και τα πειστικότατα renderings, αναφέρει πως το νέο MG θα παρουσιαστεί μέσα στο 2024, ενστερνιζόμενο την ηλεκτρική τεχνολογία και απαρνούμενο την κεντρομήχανη διάταξη των F/TF. Η πίσω κίνηση θα παραμείνει, όπως και αρκετές από τις σχεδιαστικές πινελιές του πρωτοτύπου Cyberster, ωστόσο ακόμα δεν γνωστοποιείται ούτε ισχύς κινητήρα, ούτε επιδόσεις. Οι Άγγλοι υποστηρίζουν πως το MGC, όπως πιθανόν να ονομαστεί το νέο sportscar, θα επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε περίπου 4,0 δλ. και θα βασίζεται στην πισωκίνητη πλατφόρμα Nebula της SAIC Motors.