Στα 68 χρόνια πορείας της SL, που την καθιστούν ως τη μακροβιότερη Mercedes, μια φορά έχει εμφανιστεί με τετρακύλινδρο κινητήρα: το διάστημα 1955-1963, με τον 1.900άρη της 190 SL. Από τότε και μέχρι σήμερα, τα κινητήρια σύνολα στο μηχανοστάσιο του κορυφαίο roadster της Στουτγκάρδης ήταν εξακύλινδρα (σε σειρά ή διάταξη V) ή V8. Οι καιροί, όμως, αλλάζουν. Όπως και η τεχνολογία.
Η Mercedes-AMG διαθέτει το «πυροβόλο» M139, που αποδίδει από 387 μέχρι 421 ίππους στις A45/CLA 45/GLA 45 και τις αντίστοιχες εκδόσεις S. H επερχόμενη C63 θα διαθέτει μια plug-in υβριδική εκδοχή του εν λόγω μοτέρ, που θα συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα και συνολική απόδοση τουλάχιστον 500 ίππων. Διαφαίνεται, δηλαδή, μια τάση «2λιτροποίησης» στις δημιουργίες του Affalterbach. Τάση που θα ενστερνιστεί και η νέα SL, προκειμένου να ανοίξει την AMG γκάμα της.
Σύμφωνα με το MB Passion, η επικείμενη SL43 θα διαθέτει τον M139 στην κορυφαία του μορφή, αλλά σε ελαφρώς detuned απόχρωση. Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1.991 κ.εκ. θα αποδίδει 390 ίππους, αξιοποιώντας ηλεκτρικό τούρμπο με δυνατότητα περιστροφής στις 170.000 σ.α.λ. Στο πλευρό του θα βρίσκεται ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ, εν είδει γεννήτριας και μίζας (Integrated Starter Generator), με συνδρομή 20 ίππων. Η mild hybrid έκφανση αυτή θα στέλνει 410 ίππους στους πίσω τροχούς της μικρότερης AMG SL, αφήνοντας μπόλικο περιθώριο για την SL63 (των φωτογραφιών), αλλά και για την κορυφαία SL73 με το «κτήνος» των 843 ίππων και 1.470 Nm της GT63 E. Εκεί, δηλαδή, που συνδυάζεται ο κλασικός 4.0λτ. V8 twinturbo με ηλεκτροκινητήρα.
Δεδομένου ότι οι κινητήρες είναι έτοιμοι, δεν θα αργήσουν να εμφανιστούν οι εκδόσεις AMG της R232. Προς το καλοκαίρι αναμένουμε την SL43, με τις μεγαλύτερες να ακολουθούν στα τέλη του έτους.