Πίσω στο 1972, η BMW εγκαινίασε ένα τμήμα «ειδικών αποστολών» με σκοπό την εξέλιξη αυτοκινήτων από, αλλά και για τις πίστες. Μια ομάδα 35 ατόμων ετοίμασαν αρχικά μια homologation special εκδοχή της E9, με σκοπό τη συμμετοχή στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Τουρισμού. Το όνομα αυτής: 3.0 CSL. Τα υπόλοιπα, όπως λέει ο θυμόσοφος λαός, είναι Ιστορία.
Το «Batmobile» σάρωσε στα σιρκουί και δημιούργησε έναν μύθο, που βρήκε ισάξιό του 6 χρόνια αργότερα. Στο Σαλόνι Παρισιού, το 1978, η BMW άφησε άναυδο το κοινό με τη M1. Το πρώτο αυτοκίνητο που φόρεσε το μετέπειτα θρυλικό γράμμα «Μ» και, μέχρι σήμερα, το μοναδικό με το πρόθεμα «υπερ-» για τους Βαυαρούς. Το 1979 παρουσιάστηκε η M535i E12 και, ουσιαστικά, έθεσε τις βάσεις για το οικοδόμημα του M GmbH και ολόκληρης της γκάμας. Η συνέχεια; Πασίγνωστη: M5 E28, M6 E24 M3 E30, M5 E34, M3 E36, M5 E39, M3 E46, M5 E60, M6 E63 M3 E92, M5 F10, M6 F12, M3 (και M4) F80 , Μ5 F90, M8 F91, Μ3 (και πάλι M4) G80, μια σειρά από SUVs και ,πλέον, ηλεκτρικοκίνηση (i4 M50, iX M50).
Η BMW γιορτάζει μισό αιώνα αυτοκινήτων M, μέσα από ένα video όπου εμφανίζονται σχεδόν όλα: από τις αγωνιστικές 3.0 CSL και M1 Procar, μέχρι τη σημερινή M4, την πρώτη ηλεκτρική M (την i4 M50) και το plug-in υβριδικό πρωτότυπο XM. Και έπεται συνέχεια, καθώς το τελευταίο αποτελεί προπομπό της X8, ενώ εδώ και αρκετό καιρό εξελίσσεται τόσο η M4 CSL, όσο και η σκληροπυρηνική εκδοχή της M8.