F40 και Enzo συνθέτουν ένα ιστορικό, μνημειώδες και σημαδιακό δίδυμο για τη Ferrari. Η πρώτη ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο που εξελίχθηκε υπό την επίβλεψη του «Γέρου», ενώ η απόγονος απολαμβάνει του αποκλειστικού προνομίου να φέρει το όνομά του.
Η ασημί Enzo που κάνει τα μάτια μας να αισθάνονται τυχερά, πέρα από ότι είναι η μοναδική από 400 σε αυτή την απόχρωση, μεταφέρει λίγο από το πνεύμα της F40 στις τέσσερις άκρες της, μέσω των πανέμορφων ζαντών της HRE. Η ελβετική εταιρία διαθέτει μερικούς από τους πιο καλοσχεδιασμένους τροχούς στην αυτοκινητοβιομηχανία, εργοστασιακή και aftermarket, με τις συγκεκριμένες να ανήκουν στη σειρά Classic. Το ντιζάιν αντλεί έμπνευση από τις ζάντες της F40, σε ένα σχέδιο που φοριόταν πολύ τη δεκαετία του 80, με τις 5 ακτίνες και τον σχετικά ογκώδη ομφαλό να κυριαρχούν.
Η διάσταση εν προκειμένω ανέρχεται στις 20 ίντσες, ανεβαίνοντας κατά 1 σε σχέση με τα εργοστασιακά στάνταρ. Το μοντέλο 305, όπως ονομάζεται, διατίθεται σε ένα εύρος από τις 18 μέχρι τις 24 ίντσες, οπότε οι 20 της ασημόχαρης Enzo είναι μια χαρά διάσταση – αν και κομμάτι οριακή, για τα δεδομένα του αυτοκινήτου. Ενδεχομένως να είναι καλύτερο ένα σετ 19άρες, αλλά ομολογουμένως οι 20άρες γεμίζουν χορταστικά τους θόλους της Enzo. Το αντίθετο πράττουν με το πορτοφόλι, καθώς τιμώνται στις 2.335 δολάρια (2.056 ευρώ) έκαστη! Όπερ εστί 5.300 δολάρια (περίπου 4.700 ευρώ) η τετράδα, χωρίς τα ελαστικά. Αν ο τραπεζικός λογαριασμός βγαίνει για Enzo, πάντως, το κόστος των ζαντών ισοδυναμεί με αγορά τασιών για έναν μέσο κάτοχο αυτοκινήτου.
Να θυμίσουμε πως η Enzo έχει στο κέντρο έναν ατμοσφαιρικό V12 6.5 λίτρων, με απόδοση 660 ίππων στις 7.800 σ.α.λ. και 657 Nm στις 5.500 σ.α.λ., που προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,65 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και τελική 350 χλμ./ώρα.