Οι Nissan και Nismo παρουσίασαν το αγωνιστικό Z GT500 στο Fuji International Speedway, που αντικαθιστά το GT-R στο πρωτάθλημα Super GT και επαναφέρει το όνομα «Z» στους αγώνες.
Σύμφωνα με το πλάνο Nissan NEXT που ανακοινώθηκε τον Μάιο του περασμένου έτους, η Nissan μετασχηματίζει τις δραστηριότητές της με στόχο να προσφέρει ανώτερη αξία στο σήμα των προϊόντων και υπηρεσιών της. Η κίνηση για είσοδο στην άκρως ανταγωνιστική διοργάνωση του Super GT με το ολοκαίνουργιο sportscar, αποτελεί μέρος αυτών των προσπαθειών.
Οι Ιάπωνες είχαν ανέκαθεν δραστήρια συμμετοχή στους αγώνες, από τις αρχές των 70’s κιόλας. Τότε ήταν που σημείωσε τις πρώτες της νίκες στην Αμερική, στη διοργάνωση SCCA C με το S30 240Z. Στη δεκαετία του 1990 η Nissan είχε πολλαπλές νίκες στο πρωτάθλημα IMSA με το Z32 300ZX, ενώ η συμμετοχή της στο JGTC/Super GT με το Z33 τη δεκαετία του 2000, είχε ως αποτέλεσμα την κατάκτηση ενός πρωταθλήματος στη διοργάνωση.
Ο Ashwani Gupta, COO της Nissan, δήλωσε: «Το Z GT500 συμβολίζει το πνεύμα της Nissan να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις και να ζωντανεύει τον ενθουσιασμό. Μέσα από τις αγωνιστικές προσπάθειές μας συνεχίζουμε να καινοτομούμε με τα αυτοκίνητά μας και αγωνιζόμαστε για να κερδίσουμε με την ίδια τόλμη που έχουμε δείξει τόσες φορές, όλα αυτά τα χρόνια.» Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της NISMO, Takao Katagiri, συμπλήρωσε: «Συμμετέχουμε στο Super GT του 2022 με το ολοκαίνουργιο Z GT500 και το τεράστιο πάθος μας για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ελπίζουμε ότι οι οπαδοί μας θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν με πάθος τις ομάδες μηχανοκίνητου αθλητισμού της Nissan και της NISMO.»
Τεχνικά χαρακτηριστικά δεν ανακοινώνονται, ωστόσο βάσει προδιαγραφών της κατηγορίας όλα τα αυτοκίνητα διαθέτουν 2.0λτ. τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα, με απόδοση 650 ίππων. Ισχύς αυξημένη κατά 245 άλογα σε σχέση με το Z Coupe παραγωγής, παρότι εκείνο εφοδιάζεται με 3.0 V6 twinturbo μοτέρ. Εννοείται ότι το αμάξωμα και το σύνολο του αεροδυναμικού πακέτου, κατασκευάζονται από ανθρακονήματα.