H EQS συνιστά το απαύγασμα της τεχνολογίας για τη Mercedes, αποτελώντας ουσιαστικά την ηλεκτρική αντανάκλαση της S-Class στη γκάμα της εταιρίας. Ως τέτοια, τα επιτεύγματά της εξυψώνουν το στάτους και λειτουργούν ως μιας πρώτης τάξεως διαφήμιση για όλη την EQ γκάμα των Γερμανών.
Η Υπηρεσία Προστασία Περιβάλλοντος (Environmental Protection Agency – EPA για συντομία) είναι πολύ αυστηρή με τα στοιχεία εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές, αλλά και αυτά της αυτονομίας. Στην περίπτωση της EQS 450+ μιλάμε για 350 μίλια (563 χλμ.), όπως αναφέρονται στα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου επί Η.Π.Α. Το Edmunds.com αποφάσισε να διαπιστώσει κατά πόσο οι ισχυρισμοί της Mercedes επαληθεύονται, με τα αποτελέσματα να δικαιώνουν πανηγυρικά τους Γερμανούς.
Οι Αμερικανοί κατάφεραν να διανύσουν 422 μίλια (679 χλμ.) με μια φόρτιση, ξεπερνώντας το εργοστασιακό νούμερο κατά 72 ολόκληρα μίλια (115 χλμ.)! Η EQS 450+ κατατάσσεται πλέον στην κορυφή των ηλεκτρικών που έχει δοκιμάσει το συγκεκριμένο μέσο, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τα Tesla Model 3 Long Range/Model S Plaid, με 345 μίλια (555 χιλιόμετρα). Ένα μόλις μίλι πίσω τους (344 μίλια – 553 χλμ.), είχε μετρηθεί η Ford Mustang Mach-E California Route 1 Edition.
Η EQS 450+ δοκιμάστηκε με τις στάνταρ ζάντες των 20 ιντσών και τα ελαστικά Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 255/45, με πίεση 41 psi γύρω-γύρω. Ένας ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα αναλαμβάνει την κίνηση των αντίστοιχων τροχών, παράγοντας 333 ίππους και 568 Nm ροπής. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,2 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά (όπως σε όλες τις EQS) στα 210 χλμ./ώρα, παρά τα 2.480 κιλά του απόβαρου. Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως η μέτρηση του Edmunds ξεπερνάει την εργοστασιακή αυτονομία και της ευρωπαϊκής έκδοσης, που ανακοινώνεται στα 661 χλμ.