Τα τμήματα εξατομίκευσης των premium εταιριών κάνουν «χρυσές» δουλειές. Η δυνατότητα που παρέχουν στο οικονομικά ανέπαφο πελατολόγιο τους να διαμορφώνουν τα αυτοκίνητα κατά το προσωπικό δοκούν, επιτρέπει τη δημιουργία πανάκριβων εκδόσεων με χαρακτηριστικά υπερβολής.
Μια υπερβολή, ωστόσο, που επιβάλλεται να δείχνουν και στις λεπτομέρειες. Όταν ο πελάτης πληρώνει μια περιουσία για ένα χρώμα, λόγου χάρη, τότε αυτό θα πρέπει να είναι πραγματικά ξεχωριστό και αψεγάδιαστο. Η Bentley άργησε λίγο να μπει στο παιχνίδι, όμως με την Bacalar Roadster ξεχρέωσε. Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε από το πρόγραμμα custom κατασκευών Mulliner της εταιρίας και θα διατεθεί σε 12 αντίτυπα, αντί του εξωφρενικού ποσού των 1,5 εκατ. λιρών (1,7 εκατ. ευρώ) έκαστο. Η Bacalar βασίζεται στην GTC Convertible, έχοντας τον 6.0 W12 twinturbo της Speed κάτω από το καπό, με 650 ίππους και 900 Nm, να επιταχύνει τα 2.384 κιλά της στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,5 δλ. και μέχρι τα 320 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τους Άγγλους, όμως, έχει πάνω από 750 νέα εξαρτήματα.
Η εμφάνιση πηγάζει από το πρωτότυπο EXP 100 GT, του 2019, με διαφορετική μάσκα και προφυλακτήρες, νέα φωτιστικά σώματα και καπό, αλλά και την κυριότερη διαφορά: τη διθέσια διάταξη. Αυτή η αλλαγή είναι ιστορικών διαστάσεων για την Bentley, καθώς πρόκειται για μόλις το δεύτερο roadster της εταιρίας, από το 1930! Περαιτέρω μοναδικά στοιχεία έχουμε στο εσωτερικό, με επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και ξύλο Riverwood – ένα σπάνιο είδος οξιάς, με ηλικία 5.000 ετών! Όσο εντυπωσιακές είναι οι «αθάνατες» ξύλινες επενδύσεις ωστόσο, άλλο τόσο -ου μη περισσότερο- είναι οι ζάντες αλουμινίου.
Εκ πρώτης όψεως, μοιάζουν με περίτεχνο σχέδιο της GTC (που θυμίζει ελαφρώς αυτές των νέων Hyundai). H διάσταση των 22 ιντσών δεν προκαλεί έκπληξη πια, μήτε η χρωματική αντίθεση του λευκού αμαξώματος με τους μαύρους τροχούς. Οι οποίοι, όμως, δεν είναι ακριβώς μαύροι. Για την ακρίβεια, δεν αποτελούνται καν από μόνο ένα είδος φινιρίσματος. Οι ζάντες που φιλοτεχνούνται ως τετράτροχες γόβες για την Bacalar, διαθέτουν 3 στρώσεις βαφής: σατέν, gloss και μεταλλική. Το τελικό αποτέλεσμα θυμίζει ένα είδος γυαλιστερού ματ, με περισσότερη έμφαση στο δεύτερο. Το χρώμα δε, πρακτικά είναι απροσδιόριστο. Από κάποιες γωνίες φαίνεται μαύρο, από άλλες ανθρακί, ενώ και υπό το φως του ήλιου κάνει παιχνίδια.
Για να συμβούν όλα αυτά, χρειάζεται μια ολόκληρη εβδομάδα. Όχι για την τετράδα. Η κάθε ζάντα! Χρόνος απαραίτητος για την αφομοίωση του κάθε στρώματος από το αλουμίνιο, αλλά και τη μεταξύ τους μίξη. Αν ήμασταν κυνικοί, θα λέγαμε πως μια λακκούβα ή ένα πεζοδρόμιο υπόθεση είναι…