Λίγες μέρες πέρασαν από το ντεμπούτο της νέας Mercedes C-Class και ήδη οι πληροφορίες για την επόμενη C63 προκαλούν ρίγος.
Η ψηφιακή απεικόνιση του X-Tomi συμβάλει στη δημιουργία κλίματος, δίνοντάς μας μια πολύ καλή ιδέα για το τι να περιμένουμε από την επερχόμενη κορυφαία έκδοση της W206. Ο χαρακτηριστικός εμπρός προφυλακτήρας της AMG, οι εξίσου χαρακτηριστικές πολυάκτινες ζάντες των 19 ιντσών και η μάσκα Panamericana μετατρέπουν το γερμανικό σεντάν σε ένα θέαμα, που προκαλεί δέος αν το δεις να σου γεμίζει τον καθρέπτη. Και, σύμφωνα με πληροφορίες από τη Στουτγκάρδη, το ίδιο -και περισσότερο- θα προκαλεί η ταχύτητα γεμίσματος.
Από τη στιγμή που όλα τα κινητήρια σύνολα της καινούργιας C-Class είναι τετρακύλινδρα, αναμένεται κάτι παρόμοιο και για την C63. Εξάλλου, ήδη ο OM654 της A45 S αποδίδει 421 ίππους και 500 Nm ροπής. Οπότε τα πανίσχυρα τετρακύλινδρα μοτέρ 2 λίτρων μόνο άγνωστη ποσότητα δεν είναι για τη Mercedes. Η οποία θα περάσει στο επόμενο επίπεδο με την επόμενη AMG C63. O πανίσχυρος κινητήρας της κορυφαίας A-Class θα διατηρηθεί, αλλά επειδή 421 άλογα πέφτουν λίγα για την κατηγορία της C-Class, θα αποκτήσει ηλεκτρική συνδρομή. Το υβριδικό σύνολο φημολογείται πως θα αποδίδει τουλάχιστον 500 ίππους, ώστε να βρεθεί στα ίδια επίπεδα με την BMW M3 Competition! Από τη στιγμή που το βαυαρικό υπερ-σεντάν αποδίδει 510 ίππους (480 η βασική M3), η επερχόμενη C63 θα διαθέτει μίνιμουμ αυτή την ισχύ.
Αν ακούγονται πάρα πολλά 500+ άλογα για 2λιτρο μοτέρ (έστω, υβριδικού), να θυμίσουμε πως ο κινητήρας Freevalve του Koenigsegg Gemera παράγει 608 ολόκληρους ίππους (συν 3 ηλεκτροκινητήρες, 1.724 άλογα στο σύνολο)! Τη νέα C63 τώρα, περιμένουμε να τη δούμε προς το τέλος του έτους ή αρχές του 2022.