Το Camry αποτελεί ένα από τα πιο διαχρονικά best sellers της Toyota, φιγουράροντας στην κορυφή των πωλήσεων σε δεκάδες αγορές του κόσμου. Ιδιαίτερα αγαπητό και στη γενέτειρά του, όπου Gazoo Racing και Modellista αναλαμβάνουν να το περιποιηθούν δεόντως.
Το εργοστασιακό κιτ αναβάθμισης θυμίζει έντονα το Camry TRD, που διατίθεται στις Η.Π.Α. O εμπρός προφυλακτήρας αποκτά splitter και ακόμα μεγαλύτερες εισαγωγές σε σχέση με το TRD, πλαϊνές ποδιές, αεροδυναμικές προσθήκες στον πίσω προφυλακτήρα, τετραπλές απολήξεις για την εξάτμιση, αεροτομή στην πόρτα του πορτμπαγκάζ και 19άρες πολυάκτινες ζάντες, σε μαύρο χρώμα. Το Camry GR Parts κοινώς, απευθύνεται στον ενθουσιώδη «πάτερ φαμίλια».
Για όσους θέλουν να δώσουν premium χροιά στο ιαπωνικό μεσαίο, υπάρχει η πρόταση της Modellista. Οι παρεμβάσεις του Ιάπωνα βελτιωτή επικεντρώνονται στα ίδια σημεία, αλλά με διαφορετικό ύφος. Ο εμπρός προφυλακτήρας, για παράδειγμα, αποκτά χρωμιωμένες λεπτομέρειες και οριζόντιες λωρίδες, που τονίζουν την αίσθηση του πλάτους. Στο πλάι επίσης συναντάμε ενθέσεις χρωμίου στις ποδιές, ενώ ο πίσω προφυλακτήρας παρουσιάζεται πιο συγκρατημένος σε σχέση με το GR Parts, χάρις στις τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης και την απουσία φευδοδιαχύτη. Πιο διακριτική και η αεροτομή, με το Camry της Modellista γενικά να είναι πιο κομψό συγκριτικά με το «αγωνιάρικο» body kit της Gazoo Racing. Μάλιστα, αν το θέλει ο πελάτης, διατίθενται και μικρότερες ζάντες 17 ίντσων.
Κάτω από το καπό δεν υπάρχει η παραμικρή αλλαγή, οπότε το υβριδικό σύνολο THS II των 2.5 λίτρων και 218 συνολικά ίππων (178 άλογα το θερμικό μοτέρ σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 65 ίππων) συνεχίζει να τροφοδοτεί είτε τους εμπρός τροχούς, είτε τους τέσσερις (στην τετρακίνητη έκδοση E-Four).