To Peugeot 106 το οποίο κατασκευάστηκε μεταξύ 1991-2003 σε 2,8 εκατομμύρια αντίτυπα, ήταν ένα πολύ δημοφιλές αυτοκίνητο, ενώ το μοντέλο που άφησε ιστορία και αγαπήθηκε από πολλούς οδηγούς, δεν ήταν άλλο από το 106 Rallye. Παράλληλα υπήρξαν διάφορα ακόμα ειδικά μοντέλα με βάση το 106, μεταξύ αυτών και το πολύ σπάνιο 106 Premium.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Peugeot 208 1.2 PureTech 130 GT Line
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά πριν από 25 χρόνια, στην έκθεση αυτοκινήτου της Μπολόνια και διατέθηκε σε μόλις 600 οχήματα, αποκλειστικά για την αγορά της Ιταλίας. Το λανσάρισμά του έγινε το Δεκέμβριο του 1995 και αμέσως ξεπούλησε, ενώ παραμένει ιδιαίτερα περιζήτητο σήμερα από τους οπαδούς της Peugeot. Όπως υποδηλώνει και η ονομασία του, διέθετε premium εξοπλισμό για την εποχή εκείνη όπως: Επενδύσεις από δέρμα και αλκαντάρα, ηλεκτρικά εμπρός παράθυρα, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, air condition, αερόσακο οδηγού, υδραυλικό τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, διαιρούμενο πίσω κάθισμα και πίσω προσκέφαλα.
Εξωτερικά, το 106 Premium ήταν αναγνωρίσιμο από την επιγραφή «Premium» στο πίσω καπό, τα φώτα ομίχλης εμπρός, τα πλευρικά προστατευτικά και τα φιμέ παράθυρα. Το μικρό πολυτελές Peugeot εξοπλίζονταν αποκλειστικά με τον 1.400άρη κινητήρα των 75 ίππων και σε χρώματα αμαξώματος Pastel White, Lucifer Red, Mayerling Green και Miami Blue. Μεταξύ των πρόσθετων αξεσουάρ ήταν οι ζάντες αλουμινίου με έξι ακτίνες και τα διακοσμητικά ξύλου στο ταμπλό. Επίσης, κατά την παράδοση του οχήματος στον έμπορο, ο πελάτης λάμβανε ένα πιστοποιητικό με τον αριθμό του αυτοκινήτου (μεταξύ των 600 παραγόμενων).
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8
Σήμερα, στην κορυφή της γκάμας της Peugeot βρίσκεται το ηλεκτρικό e-208 GT 136 PS (από 41.600 ευρώ στην Ελλάδα χωρίς την κρατική επιδότηση), με τον πολύ πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό ανέσεων, ασφαλείας, τεχνολογίας, πολυτέλειας και συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.