Όσο εξωφρενικά απίστευτο κι αν ακούγεται, το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες κρύβει ένα Ram 1500 από κάτω! Ας είναι «καλά» η Aznom Automotive, που μετέτρεψε το δεύτερο δημοφιλέστερο αμερικανικό pick up σε ένα κράμα Rolls-Royce με σεντάν SUV.
Ο Ιταλός καροσερίστας μετέτρεψε το 1500 στο Palladium, κρατώντας το σασί και τοποθετώντας ένα αμάξωμα από πλαστικό και πολυεστέρα, που παραπέμπει τόσο σε Rolls-Royce Cullinan, όσο και σε Phantom. Μπροστά συναντάμε μια μάσκα πλημμυρισμένης στο χρώμιο, με τροχούς που επίσης θυμίζουν αυτούς των βρετανικών λιμουζίνων, ενώ πίσω βρίσκουμε μια αρκετά ιδιότυπη διαμόρφωση, που αντικαθιστά την καρότσα και δίνει στο αυτοκίνητο την αίσθηση σεντάν. Μιλώντας για την καρότσα, το πίσω κάθισμα έχει μετατοπιστεί στο χώρο που κανονικά είναι αυτός της φόρτωση, αυξάνοντας το μεταξόνιο. Τα δυο οριζόντια παράθυρα στο πλάι, επιτρέπουν στους επιβάτες να βλέπουν έξω μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα του κόσμου.
Δείτε ακόμα: Σοκ και δέος σε 6 τροχούς το RAM Heavy Duty
Πόρτα πορτμπαγκάζ δεν υπάρχει. Αντ’ αυτού, η Aznom τοποθέτησε ένα ηλεκτρικά συρόμενο συρτάρι, που μπορεί να ανοιγοκλείσει με τηλεχειρισμό.
Στο εσωτερικό, το ρεσιτάλ μεταμόρφωσης συνεχίζεται. Τα μόνα που έχουν μείνει να θυμίζουν Ram είναι ταμπλό και τιμόνι. Κατά τα άλλα, όλες οι επιφάνειες είναι καλυμμένες με δέρμα και ξύλο, υπάρχει ψυγείο και γεμάτο μπαρ, ηχοσύστημα Harman Kardon, δυο tablets Microsoft Surface Pro X κι ένα χειροποίητο ρολόι, κατασκευασμένο από χρυσό και πλατίνα. Μπορεί μάλιστα να αφαιρεθεί και να χρησιμοποιηθεί ως διακοσμητικό σαλονιού στο σπίτι.
Στο ήδη βαρύ σουλούπι του Ram, ήρθαν να προστεθούν όλες αυτές οι πολυτέλειες και να ανεβάσουν το βάρος στα 2.650 κιλά. Την ακινητοποίησή τους αναλαμβάνουν δίσκοι 408 χλστ. με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και 380 χλστ. με τετραπίστονες πίσω, που φιλοξενούνται σε ζάντες 22 ιντσών. Το πώς επιταχύνουν, ωστόσο, έχει περισσότερο ενδιαφέρον. O 5.7 Hemi V8 eTorgue των 395 ίππων και 556 Nm, απέκτησε δυο τούρμπο και είδε την απόδοση να εκτινάσσεται στα 710 άλογα και 950 Nm! Ισχύς που το φέρνει στα «χωράφια» του 1500 TRX. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και, παρόλο το τεράστιο βάρος, το Palladium επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,5 δλ., με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Έκανε την Lamborghini Aventador… Datsun (+video)
Μόλις 10 πρόκειται να κατασκευαστούν, χωρίς να αποκαλύπτεται η τιμή. Προσιτό δεν υπάρχει περίπτωση να είναι, πάντως.