Η ισπανική μάρκα θα προσφέρει το μεσαίο της SUV με τον κινητήρα 1.5 TSI με κίνηση στους εμπρός τροχούς και αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων.
Μέχρι και τώρα, το SEAT Tarraco ήταν διαθέσιμο είτε ως προσθιοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε ως 4κίνητο με το αυτόματο κιβώτιο DSG.
Δείτε ακόμα: «Κάψαμε» 3,3€/100 χλμ. με το SEAT Ibiza 1.0 TGI
H SEAT σε μια προσπάθεια να επεκτείνει τις επιλογές του αγοραστικού της κοινού, προσφέρει και τη 2κίνητη έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο, το οποίο απευθύνεται σε όσους θέλουν την άνεση του αυτόματου κιβωτίου, τη δύναμη και την οικονομία του 1.5 ΤSI κινητήρα (με σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων – ACT) αλλά δεν χρειάζονται την 4κίνηση. Να θυμίσουμε πως ο 1.500άρης κινητήρας βενζίνης αποδίδει 150 ίππους και 250 Nm ροπής, που συνδυαστικά με το DSG κιβώτιο απαιτεί μόλις 9,5 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, με την τελική να αγγίζει τα 198 χλμ./ώρα. Σε επίπεδο κατανάλωσης και ρύπων τώρα, η SEAT ανακοινώνει πως οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα με βάση τον κύκλο δοκιμών WLTP ανέρχονται σε 160 – 181 γρ./χλμ., ενώ η κατανάλωση καυσίμου μεταξύ 7,1 και 8.0 λίτρων/100 χλμ., αναλόγως της διάστασης των ελαστικών και του επιπέδου εξοπλισμού.
Διαβάστε επίσης: H SEAT και στους 2 τροχούς με το e-Scooter
Το SEAT Tarraco και σε αυτή την νέα έκδοση του θα προσφέρεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού («Style» και «Xcellence»), αργότερα θα υπάρξει και η εξοπλιστική έκδοση «FR», ενώ εντός του 2ου εξαμήνου του 2020 αναμένεται να είναι διαθέσιμο και το Plug-in Hybrid Tarraco. Τέλος και σύμφωνα με ότι ισχύει και για τις άλλες εκδοχές του μοντέλου και η νέα έκδοση θα προσφέρεται τόσο σε πενταθέσια όσο και σε επταθέσια διαμόρφωση του εσωτερικού.