To 2019 αναμένεται να είναι η χρονιά της Toyota, έχοντας το νέο Corolla στον ρόλο του πρωταγωνιστή. Ο διάδοχος του Auris, βέβαια, δεν είναι μόνος του. Επανείσοδο στην Ευρώπη κάνει το Camry, αντικαθιστώντας το Avensis, ενώ το Yaris διατηρείται στην επικαιρότητα με τις νέες εκδόσεις, την στιγμή που το RAV4 μπαίνει στην 5η γενιά του. Κάτι που ισχύει και για το εμβληματικό sportscar από το Aichi, που δεν είναι άλλο από την νέα Supra! Πάμε να τα δούμε ένα-ένα.
Toyota Corolla
Το νέο, 12ης γενιάς Toyota Corolla βασίζεται στην νέα παγκόσμια πλατφόρμα της εταιρίας, ονόματι Toyota New Global Architecture (TNGA) και εκτός από το ότι διαθέτει αυξημένη ακαμψία και χαμηλότερο κέντρο βάρους, διακρίνεται αρχικά για τον πολύ δυναμικό του σχεδιασμό. Από πλευράς διαστάσεων το μήκος του 5θυρου είναι 4.315 χλστ., του σεντάν είναι στα 4.640 χλστ. και του στέισον βάγκον είναι 4.653 χλστ.
Διαβάστε ακόμη: Toyota Corolla: Όλες οι γενιές του αθάνατου, παγκόσμιου best seller
Την κίνηση των Corolla Hatchback και Touring Sports αναλαμβάνουν ο turbo κινητήρας βενζίνης των 1.2 λτ. με τους 116 ίππους και τα υβριδικά σύνολα των 1.8 λτ. 122 hp και 2.0 λτ. 180 hp. Το Corolla Sedan θα διατίθεται για πρώτη φορά με το υβριδικό μοτέρ 1.8 λτ. 122 hp και με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.6 λτ. ισχύος 132 ίππων. Το λανσάρισμα του νέου Toyota Corolla στην Ελλάδα αναμένεται να γίνει το Μάρτιο του 2019.
Toyota Yaris Y20
Για την επέτειο των 20 ετών από την παρουσίαση του Yaris, η Toyota δημιούργησε τηn επετειακή έκδοση Y20, η οποία θα κατασκευαστεί σε 1.998 μονάδες (αριθμός που συμβολίζει το έτος που παρουσιάστηκε το μοντέλο). Βασικό χαρακτηριστικό του Yaris Y20 αποτελεί το χρυσό χρώμα (το οποίο παραπέμπει στο Yaris πρώτης γενιάς) συνδυαζόμενο με διχρωμία σε σκούρο γκρι. Αργότερα θα το δούμε και σε άλλα χρώματα αμαξώματος, πάντα όμως με την ίδια σκουρόχρωμη διχρωμία.
Διαβάστε ακόμη: Νέο Toyota Corolla: Τιμές και εκδόσεις
Η ειδική έκδοση Yaris Y20 έχει να επιδείξει επίσης νέες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, σκούρες γκρι λεπτομέρειες στη μάσκα, στους εξωτερικούς καθρέφτες και στα φώτα, φιμέ παράθυρα πίσω και ειδικά λογότυπα Y20. Αλλαγές φυσικά υπάρχουν και στο εσωτερικό του, όπου κυριαρχούν το σκούρο γκρι χρώμα, οι νέες επενδύσεις και τα λογότυπα Y20 στα καθίσματα και στον πίνακα οργάνων.
Toyota Yaris GR Sport
Το Toyota Yaris GR Sport διαθέτει μία σειρά από αλλαγές σε σχέση με τα συμβατικά Yaris, που αφορούν τόσο στην εμφάνιση του όσο και στην οδική συμπεριφορά του. Εξωτερικά διαθέτει μαύρη οροφή, μαύρη αεροτομή, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, μαύρους καθρέπτες και κόκκινα διακοσμητικά. Μαύρες λεπτομέρειες έχουν και τα φώτα εμπρός, ενώ τα πίσω παράθυρα είναι φιμέ. Από την άλλη στο εσωτερικό συναντάμε σπορ, μπάκετ καθίσματα με σουέντ επένδυση, λευκές ραφές σε τιμόνι, πάνελ θυρών, καθίσματα και επιλογέα και μικρότερης διαμέτρου τριάκτινο τιμόνι, προερχόμενο από το GT86. Φυσικά, τόσο το αμάξωμα όσο και το εσωτερικό, συνοδεύονται από τα ανάλογα λογότυπα GR Sport.
Διαβάστε ακόμη: Πώς τα πήγε με τον «τάρανδο» το Toyota Yaris GR Sport; (+video)
Όσον αφορά το «στήσιμο» του Yaris GR Sport έχουν τοποθετηθεί νέα αμορτισέρ Sachs Performance και νέες αντιστρεπτικές, το αυτοκίνητο έχει χαμηλώσει κατά 11 χλστ. και έχουν τοποθετηθεί μαύρες 17άρες ζάντες. Την κίνησή του αναλαμβάνει το γνωστό υβριδικό σύνολο με τον 1.5 λτ. κινητήρα και συνδυαστική ισχύ 100 ίππων.
Toyota RAV4
Το ολοκαίνουργιο, 5ης γενιάς RAV4 βασίζεται και αυτό στη νέα πλατφόρμα TNGA της μάρκας διαθέτει 57% αυξημένη ακαμψία και χαμηλότερο κέντρο βάρους και διπλά ψαλίδια στον πίσω άξονα. Το μήκος του νέου RAV4 είναι 4.600 χλστ., το πλάτος είναι 1.855 χλστ., το ύψος είναι 1.650 χλστ. και το μεταξόνιο είναι 2.690 χλστ. Πλήρως ανασχεδιασμένο είναι και το εσωτερικό του νέου RAV4, όπου κυριαρχούν οι ευθείες γραμμές, οι επίπεδες επιφάνειες, τα λίγα χειριστήρια και η μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων των 7 ή 8 ιντσών.
Διαβάστε ακόμη: Νέο Toyota RAV4: Τιμές και εκδόσεις
Για την κίνηση του νέου RAV4 θα προσφέρονται δύο μηχανικά σύνολα. Το νέο υβριδικό με τον 2.5 λτ. βενζινοκινητήρα αποδίδει συνδυαστικά 222 ίππους. Ένας νέος 2.0 λτ. βενζίνης θα είναι επίσης διαθέσιμος σε συνδυασμό με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο.
Το RAV4 Hybrid εφοδιάζεται με ένα βελτιωμένο ηλεκτρικό σύστημα AWD. Η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς γίνεται χρησιμοποιώντας ισχύ από το υβριδικό σύστημα του οχήματος και από μια πρόσθετη γεννήτρια που βρίσκεται στον πίσω άξονα. Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης η αναλογία της ροπής που μεταφέρεται στους τροχούς μεταβάλλεται αυτόματα από 100:0 έως και 20:80.
Toyota Camry
Το Toyota Camry επιστρέφει στην Ευρώπη έπειτα από απουσία 14 ετών για να αποτελέσει τον εκπρόσωπό της στη μεσαία κατηγορία. Όσον αφορά στην εμφάνισή του έχει να επιδείξει επιθετικό εμπρός μέρος με στενά φώτα, καπό με έντονα νεύρα και προφυλακτήρα με οριζόντιες γρίλιες. Στο πλάι κυριαρχούν τα νεύρα των θυρών και της πίσω κολόνας, ενώ στο πίσω μέρος τα μεγάλα ερυθρόλευκα φώτα κλέβουν την παράσταση.
Στο εσωτερικό, υπάρχει αυτό που η Toyota ονομάζει HMI (Human Machine Interface) και είναι εκεί για να κάνει την ζωή του οδηγού πιο εύκολη. Κάτι που κατορθώνει συνδυάζοντας Head-Up Display (πληροφορίες στο εμπρός παρμπρίζ), 7 ιντσών οθόνη στον πίνακα οργάνων και 8 ιντσών οθόνη αφής στο ταμπλό. Η Toyota υπόσχεται κορυφαία ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές (524 λίτρα).
Διαβάστε ακόμη: Η Toyota καλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο
Την κίνηση του νέου Toyota Camry αναλαμβάνει ένας βενζινοκινητήρας 2.5 λτ. και ηλεκτρικό μοτέρ. Η ιπποδύναμη του θερμικού κινητήρα θα ανέρχεται στα 218 άλογα (χωρίς η Toyota να αναφέρει συνδυαστική ισχύ ή κάποια άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά του), ενώ οι εκπομπές ρύπων θα είναι μόλις στα 98 γρ./χλμ. και η μέση κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ.
Toyota Supra
O αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής του ιαπωνικού κολοσσού, κοντράροντας ευθέως την επιστροφή του Corolla. Δεν είναι και λίγο να αναβιώνει ένα θρυλικό όνομα, μετά από 17 ολόκληρα χρόνια
Διαβάστε ακόμη: Ονειρώδες το πρώτο βελτιωμένο νέο Toyota Corolla
Κάτω από το καπό της νέας Supra φιλοξενείται ένας 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας 3.0 λτ. που μεταδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής στους πίσω τροχούς, αποκλειστικά μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Το πλαίσιο ξεχωρίζει χάρις στο ιδανικό του ζύγισμα (50-50) και είναι ένας από τους λόγους που οι Ιάπωνες αισιοδοξούν για τον χρόνο που θα πετύχει στο Nurburgring.